اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش رباط کریم:

2 مدرسه خیرساز در رباط کریم احداث می‌شود

رئیس آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم از احداث دو مدرسه خیرساز در این شهرستان خبر داد.

2 مدرسه خیرساز در رباط کریم احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، عبدالرضا عسگری ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی دو مدرسه خیرساز در این شهرستان اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های ما در این شهرستان افزایش و توسعه مدارس است.

وی ادامه داد: هر چه بیشتر بتوانیم مدارس را در این شهرستان با توسعه همراه کنیم می‌توانیم در مسیر توسعه و پیشرفت علم و دانش در بین دانش‌آموزان گام برداریم.

این مسئول با بیان اینکه رفتن به سمت یک شیفته شدن مدارس در این شهرستان نیز یکی از مهمترین برنامه‌های ما است افزود: مشارکت خیران در ساخت مدارس می‌تواند اهداف و برنامه‌های ما را زودتر به تحقق برساند.

عسگری خاطرنشان کرد: خوشبختانه خیران در این شهرستان اقدامات خوبی را در زمینه ساخت مدارس داشته‌اند و هم‌اکنون نیز با کمک خیران دو مدرسه دیگر در این شهرستان کلنگ‌زنی شد که امیدواریم با تدابیر انجام شده هر چه سریعتر این مدارس به مرحله بهره‌برداری برسد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم خاطرنشان کرد: یکی از این مدارس هنرستان تربیت‌بدنی و سالن ورزشی مجموعه ورزشی شهید امیری‌فر است که توسط یک خیر به نام حاج حسین واعظی امروز کلنگ آن به زمین زده شد.

وی ادامه داد: در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده کار احداث این پروژه به زودی آغاز خواهد شد.

*ساخت یک مدرسه در روستای حصار مهتر رباط کریم

این مسئول در ادامه از ساخت یک مدرسه 6 کلاسه در روستای حصار مهتر این شهرستان خبر داد و گفت: این مدرسه نیز با مشارکت یک خیر با نام خانم وثوقی در این روستا احداث خواهد شد.

وی افزود: این مدرسه در زمینی  به مساحت 5000 مترمربع می‌باشد که در آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

عسگری با اشاره به نقش تأثیرگذار خیران در ساخت مدارس در این شهرستان اظهار داشت: طی ماه‌های گذشته پنج مدرسه خیرساز در این شهرستان توسط خیران کلنگ‌زنی شده است.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول