اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حوزه‌های علمیه استان زنجان خبر داد

فعالیت 6 مدرسه علمیه در استان زنجان

معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به فعالیت 6 مدرسه علمیه در استان از کلنگ‌زنی حوزه علمیه ولی‌عصر خرم‌دره خبر داد.

فعالیت 6 مدرسه علمیه در استان زنجان

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حوزه‌های علمیه یکی از مراکز آموزشی فعال در استان محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح آموزش فعالیت حوزه‌های علمیه تاثیر بسزایی در تعمیق باورهای دینی در جامعه و همچنین ترویج بیش از پیش موضوعات دینی دارد، اضافه کرد: باید همکاری لازم در زمینه افزایش مدارس و همچنین فعالیت‌های آن‌ها در استان وجود داشته باشد.

معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه استان زنجان با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر شش مدرسه علمیه در استان فعال است، تصریح کرد: این مدارس در شهرهای زنجان، ابهر، خرم‌دره، خدابنده و هیدج قرار دارد.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه فعال در استان در سطوح مختلفی نسبت به آموزش طلاب اقدام می‌کنند، اضافه کرد: حوزه‌های علمیه استان از نظر سطح علمی در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

ناصر در ادامه به کلنگ‌زنی حوزه علمیه ولی‌عصر خرم‌دره اشاره کرد و گفت: این حوزه با حضور حجت‌الاسلام احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران کلنگ‌زنی شد.

وی با بیان اینکه با کلنگ‌زنی این مدرسه علمیه زمینه فعالیت و آموزش تعداد بیشتری از طلاب در استان فراهم می‌شود، ابراز امیدواری کرد؛ با کمک خیرین و همچنین حمایت‌های بیشتر از سوی مسئولان فعالیت‌های حوزه‌های علمیه بیش از پیش افزایش یابد.

معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به اعزام طلاب به مناطق مختلف در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: این اعزام‌ها با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول