اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

ظرفیت بسیج در محرومیت‌زدایی بی‌نظیر است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ظرفیتی که امروز بسیجیان و سپاهیان ما در حوزه محرومیت‌زدایی از آن برخوردار هستند ظرفیتی بی‌نظیر و غیر قابل توصیف است.

ظرفیت بسیج در محرومیت‌زدایی بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در جلسه پشتیبانی اردوهای جهادی و هجرت در اردبیل اظهار داشت: بعد از اینکه سپاه و بسیج از آزمون جنگ هشت ساله، دوران سازندگی و حضور در صحنه فرهنگی و مقابله با هجمه‌های دشمن سربلند بیرون آمد امروز در یک تجربه عظیم سپاه و بسیج در عرصه سازندگی کشور، محرومیت‌زدایی و همچنین تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تمام همت و تلاشش را به کار گرفته تا بتواند کشور را از چالش‌ها و معضلات مختلف نجات دهد.

وی با بیان اینکه در تداوم این قدرت‌نمایی سپاه و بسیج دشمنان به معنای واقعی به عجز و ناتوانی واقعی افتاده‌اند، تصریح کرد: سپاه امروز با هیبت و هیمنه حقیقی خود لرزه بر اندام دشمن انداخته و آنها را دچار یک خطای استراتژیک کرده است چرا که آنها به خوبی می‌دانند سپاه و بسیج مدافع اصلی و حقیقی انقلاب و ارزش‌های آن است و لحظه‌ای از این آرمان خود عدول نمی‌کند.

بابازاده در ادامه خاطر نشان کرد: ملت ایران در 24 خرداد بزرگ‌ترین درس تاریخی را به دشمنان این نظام دادند که دیگر به فکر ترفند و توطئه‌ای نباشند چرا که با حضور تمام قد ایرانیان در پشتیبانی از نظام با رأی و حضور در صحنه بار دیگر دشمن عصبانی شد و آنها به دنبال جبران این ناکامی خود هستند.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: آنچه که دشمنان را بیش از هر زمان دیگر عصبانی می‌کند اراده فولادین این ملت در مقابله با هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی است که امروز شاهد آن هستیم خود دشمن در این سنگر به تنگ آمده است.

وی موضوع اقتصاد مقاومتی طرح شده از سوی مقام معظم رهبری را یادآور شد و بیان کرد: اقتصاد مقاومتی یک استراتژی حقیقی در کاهش آسیب‌ها و تنش‌های اقتصادی است که دشمن سعی می‌کند با پیچیدگی تمام این ظرفیت و هدف‌گذاری درست را به مرحله انزوا بکشاند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با قدردانی از حضور جوانان و نوجوانان در قالب طرح اردویی بسیج و حضور جهادی آنها در این سنگر یادآور شد:‌ البته در این راه 70 درصد منابع اعتباری و زیرساخت‌ها باید از سوی دستگاه‌های اجرایی استان تأمین شود چرا که سپاه و بسیج به تنهایی قادر نیست در این مسیر کاری را از پیش ببرد.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل نیز گفت: مهم‌ترین برنامه و رویکرد طرح هجرت و سازندگی امسال رویکرد اقتصادی است که در قالب مبانی 12گانه اقتصاد مقاومتی بسیج و سپاه در تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری سعی می‌کند محرومیت‌زدایی را در کنار توجه به تولید بیشتر و اقتصاد مقاومتی مد نظر قرار دهد.

حمید امیریان افزود: هدف از غنی‌سازی اوقات فراغت در قالب طرح هجرت سه محرومیت‌زدایی با همت و درایت بسیجیان است که قطعاً در این مسیر توفیق نهایی به دست می‌آید.

وی تصریح کرد: شش برنامه اقتصادی در تحکیم بنیه‌های اقتصادی جامعه اسلامی مد نظر است به طوریکه تولید آبزیان، قارچ، عسل و همچنین مرغ و ماکیان خانگی در دستور کار قرار گرفته که انتظار می‌رود در این باب حرکت‌های مثبت و سازنده اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/62003/ک40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول