اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن ششم

تکواندوکار قمی به مدال برنز پیکارهای بسیج کشور دست یافت

تکواندوکار قمی در رقابت‌های بسیج کشور عملکرد قابل توجهی داشت و با کسب مدال برنز با دست پر به قم باز گشت.

تکواندوکار قمی به مدال برنز پیکارهای بسیج کشور دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، برترین‌های مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان بسیج کشور معرفی شدند و در حالی که تیم قم با ترکیب کامل با حریفان رقابت کرد، این دوره از پیکارها تنها با کسب یک نشان برنز برای تیم اعزامی بسیج قم به کار خود پایان داد.

این دوره از مسابقات قهرمانی تکواندو نونهالان پسر بسیج کشور با حضور تکواندوکاران استان‌های مختلف از سراسر کشور به میزبانی هیئت تکواندو بسیج استان سمنان و با حضور چهره‌های شاخص تکواندو بسیج کشور برگزار شد.

تکواندوکاران شرکت‌ کننده در پیکارهای قهرمانی بسیج کشور در تلاش برای کسب عناوین برتر اوزان مختلف در رده‌های سنی گوناگون با یکدیگر رقابت کردند و از جمع تکواندوکاران قمی حاضر در اوزان مختلف این رقابت‌ها تنها مهدی عابد برای تیم اعزامی بسیج قم موفق به کسب مدال شد.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات نزدیک به 200 تکواندوکار به همراه نفرات پرتعداد به عنوان کادر فنی حضور داشتند که در پایان مسابقات قهرمانی رده سنی نونهالان پسر، مهدی عابد در وزن ششم به عنوان یک تکواندو کار قمی در بین نفرات برتر قرار گرفت و موفق به کسب رتبه سوم و نشان برنز این دوره از پیکارهای بسیج کشور شد.

در حالی که تکواندوکاران قمی در مسابقات رده سنی نونهالان قهرمانی کشور در بیشتر اوزان شرکت کرده بودند، در وزن ششم تکواندوکار تیم اعزامی هیئت قم موفق به کسب جواز صعود به مرحله نیمه نهایی نیز شد اما نتوانست راهی مسابقه پایانی شود و بدین ترتیب شانس خود را برای کسب مدال در دیدار رده بندی مورد آزمایش قرار داد.

در این وزن امیرحسین کولیوند از تهران و محمدرضا بیگلری از قزوین به دیدار نهایی راه یافتند و برای کسب عنوان قهرمانی و نشان طلای پیکارهای تکواندو قهرمانی بسیج کشور با یکدیگر مسابقه دادند که سرانجام تکواندوکار تهرانی موفق به کسب پیروزی و قهرمانی شد.

وزن ششم در واقع وزن منهای 53 کیلوگرم رقابت‌های تکواندو قهرمانی بسیج کشور به شمار می‌رفت و در رده بندی نهایی امیرحسین کولیوند از تهران در جایگاه نخست قرار گرفت، محمدرضا بیگلری از تیم بسیج قزوین به مقام دوم دست یافت و مهدی عابد از تیم هیئت تکواندو بسیج قم در کنار رضا محمدزاده از تیم هیئت تکواندو بسیج گیلان در جایگاه سوم مشترک مسابقات این وزن جای گرفتند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول