اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری کنگره‌ شهدای قزوین بسیج شوند

استاندار قزوین بر مشارکت جمعی مسئولان دستگاه‌های مربوطه و بسیج همه امکانات استان قزوین برای برگزاری کنگره‌ای مناسب با شأن شهدا در این استان تأکید کرد.

دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری کنگره‌ شهدای قزوین بسیج شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، احمد عجم در جلسه شورای سیاستگذاری کنگره شهدای استان قزوین اظهار داشت: پیگیری مصوبات جلسات باید جدی گرفته شود و مسئولان کمیته‌ها شخصاً برای اجرایی شدن مصوبات تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی مانند شهرداری‌ها میزان اعتباری را که می‌توانند هزینه کنند را تعیین و به ستاد ابلاغ کنند.

استاندار قزوین بر تشکیل ستادهای فرعی در شهرستان‌ها از سوی فرمانداران تأکید کرد و افزود: با تشکیل ستادهای شهرستانی از سوی فرمانداران در شهرستان‌ها نیز موارد مختلف تصویب و برای اجرایی شدن تصمیمات اقدام لازم صورت گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین نیز در این جلسه در خصوص احداث فرهنگسرای دفاع مقدس قزوین بیان کرد: برای احداث این فرهنگسرا 14 هکتار زمین باید در نظر گرفته شود که تا به حال شش هکتار تهیه و در اختیار ستاد قرار گرفته است.

منوچهر حبیبی تصریح کرد: آمادگی لازم در اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری قزوین برای احداث فرهنگسرای دفاع مقدس وجود دارد و بعد از تهیه کامل زمین، مراحل آماده‌سازی نیز انجام می‌شود.

کنگره شهدای استان قزوین قرار است در پاییز 93 برگزار شود که از سوی کمیته‌های ستاد شورای سیاستگذاری تصمیمات لازم اتخاذ و مصوبات پیگیری و تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب آن طی این مدت انجام می‌شود.

انتهای پیام/77002/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول