اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

جوانان امروز در جریان افتخارآفرینی نسل دیروز باشند

استاندار ایلام گفت: نسل امروز باید در جریان افتخارآفرینی نسل دیروز باشد.

جوانان امروز در جریان افتخارآفرینی نسل دیروز باشند

محمود عباس‌زاده مشگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با بیان اینکه نسل امروز باید در جریان افتخارآفرینی نسل دیروز باشد، اظهار داشت: مقاومت ملت ایران از جمله مردم مرزدار مهران سبب آزادسازی مهران از چنگال دشمنان شد.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام با اتکا به خداوند و رهبری امام راحل در این میدان نابرابر پیروز شدند و در مقابل، آمریکا مغلوب میدان شد.

استاندار ایلام افزود: در آن زمان، تمام کشورهای دنیا از غرب و شرق گرفته تا برخی از کشورهای همسایه امکانات خود را در اختیار رژیم بعثی عراق گذاشتند تا این کشور علیه ملت و کشور ایران اسلامی حمله‌ور شود.

این مسئول تصریح کرد: اما این همه تجهیزات و امکانات دشمنان نتوانست خللی در اراده ملت ایران اسلامی به‌وجود آورد و ملت ایران از پیر و جوان با عزیمت به جبهه‌های نبرد در برابر تجاوز دشمنان اسلام و انقلاب مقاومت کردند.

عباس‌زاده مشگینی خاطرنشان کرد: این مقاومت در نهایت سبب پیروزی ملت ایران اسلامی در برابر زیاده‌گویی‌های دشمنان از جمله استکبار جهانی آمریکای جنایتکار شد.

این مسئول گفت: دوران دفاع مقدس یکی از مقاطع تاریخ حساس انقلاب اسلامی ایران است و در این عرصه مقاومت ملت ایران اسلامی برای همیشه در تاریخ جاودان ماند.

وی ادامه داد: جوانان امروز باید در جریان سرافرازی تاریخ خود قرار گرفته و به این مهم بیشتر از گذشته افتخار کنند.

استاندار ایلام گفت: مسئولان فرهنگی و برنامه‌سازان باید در این ایام، وقایع دوران دفاع مقدس را برای نسل جوان در قالب برنامه‌های فرهنگی تببین کنند. 

وی عنوان کرد: اهل قلم و نویسندگان انقلابی در این زمینه مسئولیت خطیری داشته و باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/2246/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول