اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خوی:

سازمان پایانه‌های شهرداری خوی تشکیل شد

شهردار خوی گفت: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری خوی تشکیل شد، تا خدمت‌رسانی به مردم تسریع یابد.

سازمان پایانه‌های شهرداری خوی تشکیل شد

یوسف کربلایی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی با اشاره به تشکیل جلسه شورای سازمان پایانه‌های خوی، اظهار داشت: با هدف ارتقای عملکرد و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان و مسافران سازمان پایانه‌های شهرداری خوی تشکیل شد.

وی افزود: نخستین جلسه اعضای شورای سازمان پایانه‌های شهرداری خوی در اواخر خرداد ماه سال جاری تشکیل شد، تا وظایف اعضای هیئت مدیره و شورای سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کربلایی خلیلی مباحث مطروحه در جلسات تشکیل این سازمان را بیان کرد و افزود: مکانیزه کردن همه فعالیت‌های مرتبط با سازمان، اصلاح ساختار و ایجاد مدیریت اطلاعات و آمار در راستای برنامه‌ریزی، اجرای طرح‌های آمارگیری درون‌ساختاری و ترددشماری، اقدام به ایجاد پروژه‌های موردنیاز در راستای ارائه خدمات از دیگر مباحثی بود که در تشکیل سازمان پایانه‌ها به آنها تاکید شد.

وی تصویب چارت سازمانی اداری، انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان را از دیگر برنامه‌های این نهاد تازه‌ تاسیس عنوان کرد و ادامه داد: بودجه سال جاری سازمان پایانه‌ها پس از تصویب هیئت مدیره برای بررسی و تصویب نهایی به شورای سازمان ارائه شد.

شهردار خوی افزود: محرم اکبرزاده به عنوان رئیس سازمان، محمدعلی کرم‌زاده به عنوان مدیرعامل، دو نفر به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و علی ملکی نیز به عنوان بازرس سازمان پایانه‌های شهرداری خوی انتخاب شدند.

انتهای پیام/61009/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول