اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم:

پایانه پارکسوار شمالی و جنوبی قم احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: به منظور خدمات رسانی مطلوب‌تر به مسافران باید تلاش کنیم تا پایانه پارکسوار شمالی و جنوبی در شهر ایجاد شود.

پایانه پارکسوار شمالی و جنوبی قم احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای شهر قم، عباس ذاکریان در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از سازمان پایانه‌ها گفت: خوشبختانه سالن‌های آبرومند و محوطه سازی خوبی انجام شده که باید از اقدامات انجام شده قدردانی کرد.

وی افزود: یکی از عمده‌ترین دغدغه‌ها پیگیری پایانه شمالی و جنوبی باشد و باید به نتیجه می‌رسید تا به بهره‌برداری سریعتر برسد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: شهر اصفهان یکی از شهرهایی است  که مانند قم ورودی بسیاری دارد و آنها نیز پایانه شمالی و جنوبی را احداث کردند و عزم جدی استان بر این باشد که این سامانه ایجاد شود.

ذاکریان تصریح کرد: باید پارکسواری برای مردم ایجاد کرد که از آن بتوانند استفاده کنند و به گونه‌ای نباشد که مردم با پایانه بیگانه باشند.

انتهای پیام/2258/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول