اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمان:

پایانه کرمان در مهر ماه جابه‌جا می‌شود

شهردار کرمان گفت: پایانه شهر کرمان در مهر ماه سال جاری به مکان جدید منتقل می‌شود.

پایانه کرمان در مهر ماه جابه‌جا می‌شود

ابوالقاسم سیف‌اللهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: پیش‌بینی ما این است که پایانه کرمان از محل فعلی در مهر ماه سال جاری به محل جدید خود یعنی پایانه آدینه کرمان منتقل شود.

وی با بیان اینکه بحث جابه‌جایی پایانه کرمان طی جلسه‌ای با حضور معاون استاندار کرمان، فرماندار کرمان و مدیرکل پایانه‌ها و حمل و نقل استان کرمان پیگیری شد، ابراز داشت: مدیرکل پایانه‌ها و حمل و نقل استان کرمان نامه‌ای را به ما داده و خواستار اجرای برخی موارد بوده است.

شهردار کرمان انجام سکوسازی در اطراف پایانه، واگذاری انجام دکورسازی به شرکت‌های مسافربری و مشخص کردن مکان دفاتر مسافربری از سوی اداره کل پایانه‌ها را از جمله درخواست‌های مدیرکل پایانه‌ها و حمل و نقل استان کرمان برای جابه‌جایی پایانه ذکر کرد و خاطر نشان کرد: مشکلی برای انجام این خواسته‌ها وجود ندارد.

سیف‌اللهی افزود: شهرداری با همکاری بخش خصوصی پایانه جدید کرمان را احداث و زیرساخت‌های لازم برای رفاه حال مردم را فراهم کرده است و مسئولان باید با قاطعیت برای جابه‌جایی پایانه از محل فعلی به مکان جدید اقدام کنند.

انتهای پیام/80019/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول