اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

دولت آینده باید به وضعیت معیشتی مردم توجه بیشتری داشته باشد

امام جمعه موقت زنجان گفت: دولت آینده باید به وضعیت معیشتی مددجویان توجه بیشتری داشته باشد.

دولت آینده باید به وضعیت معیشتی مردم توجه بیشتری داشته باشد

حجت‌الاسلام سید سجاد موسویون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دولت آینده با اقدامات در خور و شایسته باید، اعتماد مردم را به درستی پاسخ دهد.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور باشکوه در انتخابات فتنه دشمنان را ناکام گذاشتند، تصریح کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید قدردان این حضور بوده و همه تلاش خود را در برطرف کردن نیازهای مردم انجام دهد.

امام جمعه موقت زنجان در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات موجود در جامعه افزود: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم استان، وضعیت معیشتی و اقتصادی است.

وی با تاکید بر توجه بیشتر نسبت به رسیدگی به مشکلات مردم اضافه کرد: خوشبختانه رئیس‌جمهور منتخب به درد مردم آشنا هستند.

 موسویون با اشاره به سوابق کاری حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی (رئیس‌جمهور منتخب کشور) ادامه داد: با شناختی که از حجت‌الاسلام روحانی داریم، ایشان فردی کاردان و آشنا به امور هستند.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور منتخب در سال‌های قبل از انقلاب نیز یکی از افرادی بودند که امام راحل را همراهی می‌کردند، اضافه کرد: امیدواریم با سوابق کاری موجود حجت‌الاسلام روحانی اقداماتی در خور و شایسته مردم ایران انجام دهند.

امام جمعه موقت زنجان همچنین با تاکید بر حمایت دولت منتخب از نسل جوان افزود: رسیدگی به امور جوانان و حل مشکلات آنها نیز از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه مجموعه دولت یازدهم قرار گیرد.

وی همچنین به انتخاب افراد اصلح در کابینه دولت تاکید کرد و گفت: خوشبختانه حجت‌الاسلام روحانی آشنایی کامل به امور دارند و یکی از افراد شایسته کشور هستند و مطمئناً افرادی را در کابینه انتخاب می‌کنند که شایستگی لازم را برای خدمت به مردم داشته باشند.

 موسویون در ادامه به اقدامات انجام شده توسط دولت نهم و دهم نیز اشاره کرد و گفت: این دولت نیز اقدامات مطلوب و چشمگیری را در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های خوبی از سوی دولت نهم و دهم در بحث اشتغالزایی و همچنین در حوزه‌های مختلف سیاسی صورت گرفته است، اضافه کرد: باید قدردان اقدامات دولت فعلی بود و برای انجام اقدامات بیش از پیش در دولت آینده تلاش‌های لازم را انجام داد.

انتهای پیام/73005/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول