اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

برنامه پنجساله استراتژیک آینده شهر زنجان تدوین می‌شود

شهردار زنجان به تهیه سند چشم‌انداز 20 ساله شهر زنجان در حوزه برنامه‌ریزی شهرداری اشاره کرد و گفت: در این راستا برای تدوین برنامه پنجساله استراتژیک این شهر قرارداد امضا شده است.

برنامه پنجساله استراتژیک آینده شهر زنجان تدوین می‌شود

حبیب ملایی‌یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برنامه‌ریزی برای ارائه آمارنامه عملکرد شهرداری زنجان در سال 91 خبر داد و اظهار کرد: این نوع آمارنامه برای سال 90 تهیه و ارائه شده است و می‌تواند به عنوان مرجع مراجعه برای اداره امور شهری مورد استفاده قرار گیرد.

وی به تهیه سند چشم‌انداز 20 ساله شهر زنجان در حوزه برنامه‌ریزی شهرداری زنجان اشاره کرد و افزود: در این راستا برای تدوین برنامه پنجساله استراتژیک شهر زنجان قرارداد امضا شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه برنامه‌های استراتژیک در اغلب شهرهای کشور سابقه اجرایی در چند دوره را دارد، اضافه کرد: این برنامه برای نخستین بار در شهر زنجان تهیه و در صورت تصویب عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه منتخبان شورای شهر زنجان به صورت عملی در برنامه‌ریزی‌های سال آینده شهر دخالت می‌کنند، ادامه داد: برنامه استراتژیک شهر زنجان با یاری اساتید و صاحب‌نظران تهیه و برای تصویب به شورای شهر منتخب ارائه می‌شود.

یگانه تهیه اطلس جامع گردشگری شهر زنجان را از دیگر کارهای حوزه برنامه‌ریزی عنوان کرد و گفت: این برنامه‌ریزی برای 180 نقطه دیدنی شهر انجام شده است.

وی از برنامه شهرداری زنجان برای تهیه تور مجازی از چهار جاذبه گردشگری این شهر خبر داد و تصریح کرد: تور مجازی گردشگری از چهار نقطه غار کتله‌خور، حسینیه اعظم، ائل‌داغی و سلطانیه تهیه و ارائه می‌شود تا علاقمندان قبل از مراجعه حضوری به این چهار محل اطلاعات لازم را در مورد آنها داشته باشند.

شهردار زنجان از امضای تفاهمنامه برای تالیف کتاب تاریخ شهر و شهرداران استان خبر داد و اضافه کرد: این اقدام در راستای حفظ هویت شهر انجام می‌شود.

وی راه‌اندازی مرکز مطالعات و بهره‌برداری شهرداری و آموزش پرسنل را از دیگر کارهای حوزه برنامه‌ریزی شهرداری زنجان اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول