اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

اختصاص 2 میلیارد تومان تسهیلات برای مجتمع تولیدات بانوان زنجان

استاندار زنجان از اختصاص 2 میلیارد تومان تسهیلات برای مجتمع تولیدات کشاورزی بانوان زنجان خبر داد.

اختصاص 2 میلیارد تومان تسهیلات برای مجتمع تولیدات بانوان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد امشب در مراسم کلنگ‌زنی نخستین مجتمع تولیدات کشاورزی بانوان استان زنجان، اظهار کرد: استان زنجان در شاخص‌های مختلف فعالیت‌های بانوان در کشور از میانگین کشوری بالا است.

وی با بیان اینکه بانوان زنجانی در زمینه اشتغال، ورزش، سلامت و ازدواج پیشگام هستند، افزود: فعالیت‌های مطلوبی در حوزه‌های مختلف در استان زنجان انجام شده است.

استاندار زنجان، میزان اشتغالزایی بانوان را در زنجان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در زمینه ایجاد اشتغال برای بانوان، استان زنجان از استان‌های پیش‌رو است.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های انجام شده در حوزه اشتغال، میزان اشتغالزایی استان در این زمینه مطلوب است، اذعان داشت: حرکت‌های مطلوبی در این زمینه انجام شده است.

رئوفی‌نژاد، مجتمع تولیدات کشاورزی استان زنجان را گام مهمی در ایجاد اشتغال برای بانوان اعلام کرد و ابراز داشت: این مجتمع می‌تواند زمینه اشتغال مطلوبی را برای بانوان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی مجتمع تولیدی، صنعتی بانوان به عنوان نخستین گام در اشتغالزایی بانوان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: 30 واحد این مجتمع به متقاضیان واگذار شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه 30 واحد دیگر نیز آماده بهره‌برداری است، گفت: 60 واحد نیز برای واگذاری آماده می‌شود.

وی با بیان اینکه 50 هکتار زمین برای این مجتمع در نظر گرفته شده است، افزود: میزان اشتغالزایی این مجتمع نیز مطلوب است.

رئوفی‌نژاد، مجتمع تولیدات کشاورزی بانوان را دومین طرح بزرگ اجرا شده در استان زنجان برای بانوان اعلام کرد و افزود: زیرساخت‌های این پروژه آماده شده و به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد سرعت تکمیل این پروژه مطلوب باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به زیرساخت‌های آماده شده مشکلی برای اجرای این طرح وجود ندارد.

استاندار زنجان از اختصاص 2 میلیارد تومان تسهیلات برای احداث این مجتمع خبر داد و گفت: این تسهیلات در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه 90 درصد سرمایه‌گذاری به صورت تسهیلات است، افزود: تنها 10 درصد آورده توسط متقاضی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای زنجان نیز در ادامه این مراسم از آماده بودن زیرساخت‌های این مجتمع خبر داد و گفت: در زمینه تامین آب این مجتمع مشکلی وجود ندارد.

امیر حمیدنیا با بیان اینکه 45 چاه در این منطقه بهره‌برداری می‌شود، افزود: برای مجتمع‌های گلخانه‌ای آب مورد نیاز تامین می‌شود.

انتهای پیام/73003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول