اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

زمین مینی‌گلف در زنجان احداث می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از احداث زمین مینی‌گلف در استان خبر داد.

زمین مینی‌گلف در زنجان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در مجمع عمومی هیئت گلف استان اظهار کرد: موفقیت‌های این هیئت با توجه به نوپا بودنش چشمگیر است.

وی محدودیت‌های مکانی را از مشکلات فعالیت‌ ورزشکاران رشته گلف در زنجان اعلام کرد و افزود: محدودیت مکانی رشته گلف مربوط به همه کشور است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش گلف تأکید کرد و ادامه داد: از ظرفیت‌های مکانی دیگر رشته‌ها برای توسعه ورزش گلف استفاده می‌شود.

وی بودجه هزینه شده برای هیئت گلف استان زنجان طی سال مالی 90- 91 را حدود 22 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این اعتبار در امور مختلف هزینه شده است.

رحمانی با اشاره به محدود بودن منابع مالی اداره کل ورزش و جوانان برای تزریق در هیئت‌های ورزشی تصریح کرد: هیئت‌ها برای تامین مایحتاج ریالی خود باید از راه‌های دیگر اقدام کنند.

وی بر لزوم وارد شدن سایر ارگان‌ها برای تامین اعتبارات مورد نیاز هیئت‌های ورزشی از جمله گلف تاکید کرد و گفت: ارگان‌هایی مانند دانشگاه، آموزش و پرورش و یا سپاه می‌توانند در این امور کمک کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به کسب مدال توسط ورزشکاران استان در رشته گلف با وجود نوپا بودن هیئت آن اشاره کرد و گفت: وارد شدن این رشته به المپیک انگیزه ورزشکاران را برای حضور و فعالیت در آن چند برابر می‌کند.

وی کسب عناوین مختلف در مسابقات توسط ورزشکاران استان زنجان را بیانگر وجود استعداد و ظرفیت خوب رشته ورزشی گلف دانست و بر ضرورت برنامه‌ریزی برای کسب جایگاه‌های بهتر ملی و بین‌المللی تاکید کرد.

رحمانی از برنامه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برای احداث زمین مینی‌گلف در زنجان خبر داد و افزود: دلیل به تاخیر افتادن این کار تنگناهای مالی است.

وی تاکید کرد: به محض ابلاغ اعتبارات بودجه احداث زمین مینی‌گلف در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان تزریق می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به تشکیل انجمن‌های اولیای ورزشکاران برخی رشته‌های ورزشی در هیئت‌ها اظهار کرد:‌ فعال شدن این انجمن‌ها به ورزش استان کمک شایان توجهی می‌کند.

وی فعال شدن هیئت‌های گلف در برخی شهرستان‌ها را از دیگر درخواست‌ها دانست و گفت: فعال شدن هیئت گلف در شهرستان‌ها به تقویت این رشته ورزشی کمک می‌کند.

انتهای پیام/73004/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول