اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان:

ناوگان خطوط تاکسیرانی زنجان افزایش می‌یابد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان از تلاش این سازمان برای افزایش تعداد ناوگان تاکسیرانی در استان خبر داد.

ناوگان خطوط تاکسیرانی زنجان افزایش می‌یابد

مشهود میرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از بررسی موضوع افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در زنجان خبر داد و اظهار کرد: این مسئله در جلسه ستاد تنظیم بازار این هفته بررسی می‌شود.

وی به ابلاغ افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های شهری زنجان اشاره کرد و افزود: ابلاغ در این مورد زودتر از تاکسی‌ها انجام شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان زیاد بودن تعداد تاکسی و گردش مالی بالا را از دلایل تاخیر به وجود آمده در ابلاغ افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها اعلام کرد.

وی تعداد تاکسی‌های فعال در شهر زنجان را حدود 2 هزار و 500 دستگاه عنوان کرد و ادامه داد: به این تعداد باید حدود 700 دستگاه خودروی شخصی را هم که در ساعات اوج مسافر اضافه می‌شوند، افزود.

میرابی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد بد‌اخلاقی‌های شایع میان رانندگان تاکسی که موجب سوق مسافران به سمت خودروهای شخصی می‌شود، گفت: باید متوجه بود که رانندگان تاکسی با مشکلاتی مواجه هستند که خودروهای شخصی به هیچ وجه با آنها برخورد نمی‌کنند.

وی از تلاش سازمان تاکسیرانی برای افزایش تعداد ناوگان در زنجان خبر داد و اضافه کرد: با افتتاح شهرک‌های جدیدالتاسیس این شهر به صورت جدی به تاکسی‌های جدید نیاز دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان استاندارد جهانی وجود تاکسی در سطح شهرها را برای هر 125 نفر یک خودرو اعلام کرد و گفت: بر اساس این استاندارد زنجان نیاز به تاکسی‌های جدید دارد.

وی تاکید کرد: برای ارائه خدمت در شهرک‌های اقماری مانند الهیه، گلشهر کاظمیه و پونک باید تاکسی‌ اختصاص یابد.

میرابی از برنامه سازمان تاکسیرانی برای افزایش ناوگان تاکسیرانی به صورت بی‌سیم و ویژه خبر داد و گفت: تعداد تاکسی‌های خطی و گردشی در وضعیت فعلی حفظ می‌شود.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول