اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خبر داد

رونمایی از سه نرم‌افزار در دانشگاه آزاد زنجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: سه نرم‌افزار مختلف در حوزه معاونت آموزشی در همایش سراسری معاونین دانشگاه‌های آزاد اسلامی رونمایی می‌شود.

رونمایی از سه نرم‌افزار در دانشگاه آزاد زنجان

علیرضا فیروزفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برگزاری همایش سراسری معاونین دانشگاه‌های آزاد اسلامی در زنجان اشاره کرد و افزود: بعد از مراسم افتتاح همایش در روز 12 تیرماه جاری جلساتی با حضور مسئولان برگزار و مجموعه‌ای از رهنمودهای کلی ارائه می‌شود.

وی از رونمایی سه نرم‌افزار در حوزه معاونت آموزشی دانشگاه آزاد زنجان در این همایش خبر داد و افزود: این نرم‌افزارها در پذیرش مجازی دانشجویان کاربرد مفیدی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه واحد الکترونیک و معاونت دانشگاه در تهیه این سه نرم‌افزار همکاری دارند، گفت: این نرم‌افزارها برای انجام امور معمول معاونت آموزشی دانشگاه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در همایش سراسری معاونین دانشگاه‌های آزاد اسلامی امور آموزشی دانشگاه بررسی و جمع‌بندی می‌شود، اظهار کرد: در روزهای 12 و 13 تیر‌ماه جاری جلسات فشرده با حضور مهمانان تشکیل می‌شود.

فیروزفر تصریح کرد: در روز نخست همایش تور گردشگری داخل شهر، بازدید از گنبد سلطانیه و برنامه استخر برای مهمانان همایش در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برنامه بازدید از مکان‌های تاریخی شهر با سازمان گردشگری زنجان هماهنگ شده و به صورت رایگان خواهد بود و سی‌دی معرفی استان نیز در اختیار مهمانان همایش قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از برگزاری نمایشگاه صنایع‎دستی در همایش سراسری معاونین در دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: صاحبان صنایع‎دستی با حضور در غرفه‌ها به معرفی صنایع خود می‌پردازند.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای معرفی استان و واحد دانشگاه آزاد زنجان بسته‌های مختلف در اختیار مهمانان همایش قرار می‌گیرد.

فیروزفر با بیان اینکه طرح تدوین جامع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد زنجان در کمیته نظارت و ارزیابی و شاخص‌های رتبه‌بندی در بالاترین رتبه قرار دارد.

وی همچنین از برگزاری همایش ملی تخصصی صنعت روی در پاییز سال‎جاری خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم دانشجویان حین تحصیل در حوزه صنعت وارد شوند، تصریح کرد: این اقدامات در امنیت شغلی دانشجویان و کسب تجربه در مسائل مربوطه موثر خواهد بود.

انتهای پیام/73008/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول