اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس خبر داد

تجلیل از 13 برگزیده فارسی مسابقات کشوری نماز

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس گفت: 13 نفر از برگزیدگان کشوری پانزدهمین مسابقه تألیف کتاب نماز و دومین مسابقه وبلاگ‌نویسی نماز این استان تجلیل می‌شوند.

تجلیل از 13 برگزیده فارسی مسابقات کشوری نماز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس، حجت‌الاسلام علی سقاچی با اشاره به اینکه پانزدهمین مسابقه تألیف کتاب نماز، سال گذشته در سطح کشور برگزار شد اظهار داشت: نویسندگان جوان از سراسر استان فارس با ارسال 260 اثر رتبه سوم را در کشور کسب کردند و نام 13 نفر از این افراد در فهرست برگزیدگان مسابقه قرار گرفته است.

وی از درخشش جوانان فارس در دومین مسابقه وبلاگ‌نویسی نماز خبر داد و گفت: 227 تن از فرهیختگان استان فارس با شرکت در این رقابت فرهنگی رتبه دوم را کسب و پنج نفر از شرکت‌کنندگان نیز در فهرست برگزیدگان قرار گرفتند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس افزود: در مراسمی که صبح پنجشنبه 13 تیر ماه جاری در تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود از برگزیدگان این مسابقات فرهنگی و نیز نویسندگان جوانی که با ستاد اقامه نماز همکاری دارند، تجلیل به عمل می‌آید.

سقاچی در پایان با اشاره به فراخوان مقالات بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با شعار «نماز و سبک زندگی» و با رویکرد سلامت اقتصادی خاطرنشان کرد: علاقمندان تا پایان تیر ماه جاری می‌توانند مقالات خود را در چهار محور اصلی شامل نماز و سبک زندگی، نماز و سلامت اقتصادی، نماز و سبک زندگی اسلامی و اقتصاد سالم، به دبیرخانه این اجلاس ارسال کنند.

انتهای پیام/ 2448/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول