اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز همدان خبر داد

تجهیز نمازخانه‌ها عامل ترویج فرهنگ نمازخوانی در جامعه

کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز همدان گفت: ایجاد، تجهیز و توسعه نمازخانه‌ها عامل مهمی در ترویج فرهنگ نمازخوانی در جامعه است.

تجهیز نمازخانه‌ها عامل ترویج فرهنگ نمازخوانی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر فرتاج ظهر امروز در گردهمایی دبیران اقامه نماز ادارات استان با بیان اینکه در سال گذشته برنامه‌های مختلفی در حوزه نماز در ادارات انجام شده است، اظهار داشت: بازدید مستمر از ادارات، برگزاری گردهمایی‌ها به طور منظم، ایجاد و توسعه نمازخانه‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان ادارات و برگزاری مسابقه کتابخوانی را در سال گذشته انجام دادیم.

وی ادامه داد: برگزاری همایش‌های نماز، پخش اذان از ادارات در خارج از محوطه، تبلیغات محیطی و برگزاری اردو‌های زیارتی از اهم برنامه‌های برگزار شده در حوزه نماز در سال گذشته است. 

کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز همدان در ادامه به تبیین نظام جامع برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز اشاره کرد و گفت: نظام جامع دارای پنج معیار اصلی است.

وی در تشریح این معیارها اضافه کرد: معیار اول مدیریت است که در آن تبیین اهداف و مقاصد مشخص، شناسایی و تأمین نیازهای جامعه هدف، تأمین منابع مورد نیاز، تدوین برنامه راهبردی دستگاه‌ها و پیشگام بودن در پیگیری برنامه‌ها را پیش‌بینی کردیم.

فرتاج ابراز داشت: معیار دوم خط مشی و راهبردها است که در آن گردآوری اطلاعات، تحلیل فرصت‌ها و تهدیدات، تحلیل قوت و ضعف‌ها و تدوین برنامه‌های عملیاتی را برای پیشبرد برنامه‌ها در نظر گرفته شده است.  

وی به معیار سوم که مدیریت منابع انسانی است اشاره کرد و یادآور شد: طراحی و اجرای برنامه‌ها مهم‌ترین رکن این معیار است.

کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز همدان افزود: معیار چهارم همکاری با دیگر نهادها است و معیار آخر بررسی نتایج و دستاوردهای برنامه‌های اجرا شده برای ترویج نماز است.

انتهای پیام/89019/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول