اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی:

جوامع اسلامی به واسطه امر نماز به دنیا معرفی شدند

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی گفت: جوامع اسلامی به واسطه امر نماز و اقامه به دنیا معرفی شده‌اند.

جوامع اسلامی به واسطه امر نماز به دنیا معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، محمدعلی برزگران در نشست شورای اقامه نماز بشرویه اظهار داشت:‌ باید در کنار آموزش و فرهنگ‌سازی برای انس هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان با نماز در راستای آموزش دیگر فریضه‌های واجب دین اسلام مانند ادای خمس و زکات، ‌پرهیز از منکرات و کمک به نیازمندان نیز اقدامات موثری صورت پذیرد.

وی بهترین راهکار برای سلامت و بالا بردن ایمان در جامعه را نماز خواند و افزود: از مهم‌ترین رویکردها و اقدامات دولت نهم و دهم اختصاص 3 درصد از بودجه‌های ادارات به منظور اختصاص به امور فرهنگی مربوط به نماز است.

دبیر ستاد اقامه نماز بشرویه نیز با بیان اینکه در 85 درصد از مساجد این شهرستان نماز جماعت برگزار می‌شود، گفت: بیشترین قشر شرکت کننده در نماز جماعت این مساجد را جوانان تشکیل می‌دهند.

علی قدرتی افزود: هم‌اکنون برنامه‌‌هایی مانند حلقه‌های معرفت، نشست پرسش و پاسخ‌های دینی، برگزاری مسابقات مذهبی با محوریت قرآن و نماز و طرح آموزش قرائت صحیح نماز برای روستاییان در مساجد سطح شهرستان بشرویه در حال اجرا است.

وی از تجهیز مساجد بین راهی و معرفی رابطان نماز در ادارات بشرویه خبر داد و اظهار داشت: این ستاد با برگزاری مراسم نماز جماعت در اماکن مختلف نظیر مدارس شبانه‌روزی و اماکن ورزشی سعی در ترویج فرهنگ نماز و ایجاد درک و معرفت این فریضه الهی برای نوجوانان و جوانان دارد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول