اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

همه باید در تحقق وعده‌های دولت منتخب همکاری کنند

استاندار قزوین گفت: همه باید کمک و همکاری کنند تا دولت منتخب در عمل به وعده‌های انتخاباتی خود به مردم موفق شود.

همه باید در تحقق وعده‌های دولت منتخب همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، احمد عجم در جلسه دیدار رئیس و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی استان که به مناسبت سالروز تأسیس این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد به صحنه‌ای ارزشمند، زیبا و وحدت‌آفرین در کشور تبدیل شد و امید مردم روز به روز در حال تقویت است که نظام بهره کافی را از این حضور با نشاط مردم در عرصه داخلی و بین‌المللی می‌برد.

وی افزود: با حضور پرشور مردم گام نخست برای تحقق حماسه سیاسی و امیدآفرینی در مردم برداشته شد و امید است با همراهی مردم به‌ویژه روحانیت و رسانه‌های جمعی گام بعدی در تحقق حماسه اقتصادی برداشته شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: در مدت دو سال گذشته سازمان تبلیغات اسلامی ساماندهی و برجستگی خاصی در پیگیری و تصمیم‌گیری در حوزه فرهنگ، تبلیغات و امور دینی استان پیدا کرده که احداث خانه‌های عالم و فعال کردن شورای عالی قرآن در همین راستا قابل ارزیابی است.

عجم ادامه داد: در حال حاضر حجم زیادی از سئوالات، شبهات و دغدغه‌های نسل جوان در جامعه وجود دارد که باید به موقع از سوی این سازمان پاسخ داده شود که برای این کار باید از شیوه‌های سنتی تبلیغ فاصله گرفت.

وی با بیان این‌که کار تبلیغ باید امیدآفرین و نشاط‌ آور باشد، خاطرنشان کرد: دولت باید ظرفیت سازمان تبلیغات اسلامی را به درستی بشناسد و از آن در راستای تثبیت اصل نظام و حضور مردم در عرصه‌های مختلف به خوبی استفاده کند.

در این جلسه مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان در سخنانی اظهار داشت: در حال حاضر یک‌هزار و 600 هیئت مذهبی و 900 مداح در سطح استان شناسایی شده‌اند که مشغول فعالیت هستند و در سال گذشته در راستای برنامه‌ریزی و ساماندهی اوقات فراغت جوانان با 220 مرکز هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی در ادامه حمایت از نویسندگان حوزه فرهنگ دینی، حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی و تجلیل از چهره‌های قرآنی را از دیگر برنامه‌ها و اولویت‌های این اداره کل ذکر کرد.

انتهای پیام/2667/م/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول