اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بازرسی‌های امروز صورت گرفت

تعطیلی 8 واحد صنفی متخلف در ریگان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ریگان گفت: در بازرسی‌های امروز 8 واحد صنفی متخلف به دلیل چندین نوبت تخلف گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و نداشتن پروانه کسب در ریگان پلمپ شدند.

تعطیلی 8 واحد صنفی متخلف در ریگان

پرویز جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: طی 15 روز گذشته 780 بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام گرفت که برای 34 واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی خواستار راه‌اندازی اداره تعزیرات حکومتی در این شهرستان شد و افزود: در بازرسی‌های امروز هشت واحد صنفی متخلف به دلیل چندین نوبت تخلف گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و نداشتن پروانه کسب در ریگان پلمپ شدند.

جلالی از تشدید نظارت‌ها در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در بازرسی‌ها با واحدهای صنفی متخلف بدون هیچ اغماضی برخورد قاطع می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ریگان از برگزاری نمایشگاه ضیافت در شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان داشت: بیش از 100 تن انواع کالای اساسی مورد نیاز مردم در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

جلالی از شهروندان ریگانی خواست با توجه به راه‌اندازی سامانه پیامکی در شهرستان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره پیامک 50002464 یا تلفن 124 اطلاع دهند تا با متخلفان و سوءاستفاده‌کنندگان بازار برخورد شود.

انتهای پیام/80014/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول