اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

خراسان‌رضوی دومین نظام صنفی کشور است

استاندار خراسان‌رضوی گفت: استان خراسان‌رضوی با توجه به وضعیت کلان‌شهر مشهد دومین نظام صنفی کشور است.

خراسان‌رضوی دومین نظام صنفی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز ملی اصناف در مشهد اظهار داشت: در زمان انقلاب شکوهمند اسلامی در بحث نظام مشروطیت و در بحث جنگ تحمیلی ما همواره شاهد این بودیم که اصناف دوشادوش مردم همراهی داشته‌اند.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: امروزه که با نوسان قیمت رو به رو هستیم اصناف هستند که به تنظیم بازار کمک می‌کنند و رابطه دوستی بین زنجیره تولید توزیع و مصرف ایجاد شده است.

وی گفت: در حوزه اقتصاد باوجود تمام مشکلات کشور ما جزو 20 کشور اول دنیا قرار دارد.

فروزان‌مهر اظهار داشت: این موضوع به مدد تلاش همه مردم این مملکت است و در این شرایط اصناف در یک جایگاه ممتازی قرار دارند.

وی افزود: قبلا ساعت کاری در مشهد تا ساعت 24 بود اما با بررسی‌های انجام شده و با توجه به اینکه مشهد یک شهر زیارتی است این قانون برداشته شد و مردم می‌توانند تا ساعت دلخواه به فعالیت بپردازد.

در ادامه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی افزود: تفاهمنامه‌ای بین شورای اصناف کشور و وزارت صنعت،معدن و تجارت امضا شده است که صنوف کشور باید مجهز به صندوق‌های مکانیزه‌ فروش شوند و در یک برنامه‌ریزی قرار شده که این صندوق‌ها به صنف‌های تحویل داده شود.

ناصر فخرموحدی اظهار کرد: شناسه کالا و تهیه ایران کد نیز در دستور کار قرار دارد و هدف اصلی آن پست‌گذاری کنترل کالا است.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت در ارتباط با یک‌پارچه‌سازی‌ محل استقرار اتحادیه‌ها افزود: طرح یک پارچه‌سازی محل استقرار اتحادیه‌ای مشهد از طرف ما به مجامع اعلام شده است و منتظر هستیم نظر خود را به ما اعلام کنند.

انتهای پیام/70002/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول