اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا خبر داد

اجرای طرح ضیافت در واحدهای صنفی صومعه‌سرا

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا از اجرای «طرح ضیافت» در آستانه ماه مبارک رمضان در سطح واحدهای صنفی این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح ضیافت در واحدهای صنفی صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، محسن آهنی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان اصناف این شهرستان در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: واحدهای صنفی باید برای تأمین مواد غذایی به نرخ مصوب اهتمام بیشتری به ویژه در ماه مبارک رمضان داشته باشند.

وی از اجرای «طرح ضیافت» به مناسبت ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در صومعه‌سرا خبر داد و افزود: این طرح با استفاده از تمام امکانات بخش اداری و پرسنلی به منظور ایجاد آمادگی در سیستم عرضه کالا در صومعه‌سرا اجرا می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا، کالای اساسی مانند برنج، شکر، گوشت، مرغ منجمد و حبوبات را از جمله کالای مشمول طرح ضیافت در این شهرستان برشمرد.

وی ادامه داد: این کالا در قالب طرح ضیافت به نرخ پایین‌تر از قیمت بازار در ماه مبارک رمضان بین شهروندان توزیع می‌شود.

آهنی، بازرسی‌های اختصاصی از کالای پر مصرف از جمله گوشت، مرغ، گوشت قرمز، تخم‌مرغ، خرما، شیرینی، نان، لبنیات، برنج، روغن، شکر، زولبیا و بامیه، سبزیجات و میوه را نیز از دیگر برنامه کاری اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا در ماه رمضان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست از طرح مذکور گشت‌های مشترکی از تیم‌های بازرسی در صومعه‌سرا انجام می‌شود، گفت: بازرسی‌ها با حضور کارشناسان و بازرسان ویژه اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا در دو نوبت صبح و عصر در طول ماه رمضان انجام می‌شود.

به گفته این مسئول، بازرسی‌های مذکور از نخستین ساعات اداری تا زمان افطار در سطح تمام واحدهای صنفی و با نظارت کامل بر عرضه کالای اساسی انجام می‌شود.

وی با اشاره به ارائه تخفیف در فروش کالای اساسی ماه مبارک رمضان در تعدادی از واحدهای صنفی صومعه‌سرا، یادآور شد: بالغ بر 40 واحد صنفی از اتحادیه‌های خواروبار و لبنیات، قصاب‌ها، علافی‌‌ها، قنادها و میوه فروشان صومعه‌سرا آماده ارائه تخفیف 5 تا 15 درصدی توزیع کالای خود در ماه مبارک رمضان هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا تصریح کرد: سامانه «124» به صورت شبانه‌روزی و شماره تلفن‌های «3220920» و «3233980» با کد این شهرستان در ساعات اداری آماده دریافت هر نوع خبر، شکایت و گزارش تخلفات اقتصادی مانند گرانفروشی، اختفا و امتناع از عرضه کالا و دیگر تخلفات موضوع قانون تعزیرات حکومتی و قانون نظام صنفی شهروندان است.

وی با اشاره به اهمیت و فضیلت ماه مبارک رمضان، از تمام صنوف صومعه‌سرا خواست تا درصدهای قانونی و نرخ‌های مصوب در توزیع کالای اساسی به ویژه در ماه مبارک رمضان را رعایت کنند.

ا‌نتهای پیام/84003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول