اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد

آغاز طرح ثبت نام ختم قرآن در ماه رمضان در ملایر

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از آغاز طرح ثبت نام ختم قرآن ماه رمضان برای ششمین سال متوالی در ملایر خبر داد.

آغاز طرح ثبت نام ختم قرآن در ماه رمضان در ملایر

حجت‌الاسلام داوود عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه همه ساله با شروع ماه مبارک رمضان اداره تبلیغات اسلامی ملایر دو برنامه‌محوری، برنامه‌های قرآن و اعزام مبلغ را در دستور کار خود دارد افزود: یکی از مهم‌ترین این برنامه‌های قرآنی طرح ختم قرآن است.

وی از آغاز ثبت نام این طرح از امروز تا یک روز مانده به ماه مبارک رمضان در اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد و تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در طرح برای ثبت نام و گرفتن جزءهای مورد نظر می‌توانند به اداره تبلیغات اسلامی ملایر، موسسات قرآنی و یا خانه‌های قرآنی روستایی مراجعه کنند.

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر ابراز داشت: این طرح که برای ششمین سال است توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر اجرا می‌شود به صورت یک دور کامل ختم قرآن برای هر شرکت کننده است.

وی گفت: در سال گذشته 2 هزار و 600 نفر در این طرح شرکت کردند که امسال پیش‌بینی می‌شود تعداد شرکت‌کنندگان در طرح به 3 هزار نفر برسد.

وی همچنین به دیگر فعالیت‌های قرآنی و کلاس‌های فرهنگی این اداره در ماه رمضان اشاره کرد و عنوان داشت: همه روزه کلاس‌های قرآنی شامل  روخوانی، روانخوانی و ترتیل، صوت و لحن، مفاهیم و حفظ برای همه مقاطع سنی در ایام ماه مبارک در اداره تبلیغات اسلامی، مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن روستایی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام عباسی از فعالیت هفت موسسه قرآنی و 10 خانه قرآنی روستایی در این شهرستان زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد  و افزود: بیش از 100 مربی قرآنی دارای گواهینامه تربیت معلم قرآن در موسسات قرآنی، خانه‌های قرآن روستایی و ادارات و نهادها زیر نظر این اداره فعالیت دارند.

 وی از اعزام بیش از 300 مبلغ و مبلغه همزمان با ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف ملایر خبر داد و تصریح کرد: این مبلغان به مساجد، تکایا و حسینیه‌های شهر و روستا در ملایر اعزام شوند.

مدیر تبلیغات اسلامی ملایر ابراز داشت: کار اعزام مبلغان دو روز قبل از ماه مبارک رمضان شروع شده اما شروع کار این مبلغان از اول ماه رمضان است.

 انتهای پیام/89013/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول