اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

مساجد پلدختر باید برای ماه رمضان آماده باشد

امام جمعه پلدختر گفت: مشارکت در غبارروبی مساجد لازم است و مساجد پلدختر باید برای ماه رمضان آماده باشند.

مساجد پلدختر باید برای ماه رمضان آماده باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی محمد لروند ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی پلدختر با بیان اینکه اقدام وقیحانه وهابی‌های خبیث حمایت از رژیم صهیونیست غاصب بود، گفت: این فاجعه هولناک ناشی از حمایت وهابی‌های خبیث از اسرائیل غاصب است که برای ایجاد فتنه و به راه‎انداختن جنگ فرقه‎ای و مذهبی و با هدف اختلاف افکنی میان امت اسلامی صورت گرفت.

لروند گفت: امروز گروه‎های تکفیری با چراغ سبز و حمایت‎های مالی آمریکا و صهیونیست‎ها و فتوای مفتی‎های مزدور و خائن به قصد ایجاد شکاف میان مسلمانان و تفرقه در جهان اسلام و مهار موج کوبنده بیداری امت اسلامی روی داده است. 

وی افزود: جنایت‎های بزرگ و هولناکی که آمریکا، صهیونیست‎ها و رژیم‎های فاسد مرتجع عرب در کشتار شیعیان سوریه، افغانستان، پاکستان و عراق حمام خون به راه انداخته‎اند و وهابیت خبیث و مزدوران تکفیری پس از شکست‎های پی در پی در سوریه و لبنان و ناتوانی و زبونی مقابل ارتش سوریه و رزمندگان حزب الله افراد بی پناه به ویژه زنان و کودکان را با فجیع‎ترین شکل ممکن به قتل می‎رسانند.

حجت‌الاسلام لروند به 20 شعبان آغاز هفته غبارروبی مساجد اشاره کرد و گفت: مشارکت در غبارروبی مساجد لازم است و این‌ روزها آغاز دهه‌ غبارروبی مساجد بوده که برای ضیافت الهی‌ مهیا می‌شوند.

وی با بیان اینکه باید آماده ماه مبارک رمضان شویم و فضای شهر باید فضای ماه رمضان، روزه و انس با قرآن باشد افزود: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان با حضور در مساجد و تمیز نگه داشتن آن می‌توانیم زمینه حضور فعال و مستمر مردم را برای آراستن دل‌ به زیبایی‌ها مهیا کنیم.

امام جمعه پلدختر تلاش برای آماده کردن مساجد را امری ضروری دانست و گفت: همه مردم باید در حفظ و نگهداری و آماده کردن مساجد خود را سهیم بدانند.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول