اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زاهدان خبر داد

عرضه کالاهای اساسی برای ماه رمضان در زاهدان

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار زاهدان گفت: در طرح ضیافت ماه رمضان امسال اقلام پرمصرف برای شهروندان زاهدانی عرضه می‌شود.

عرضه کالاهای اساسی برای ماه رمضان در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عبدالرحمان شهنوازی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان زاهدان اظهار کرد: در طرح ضیافت ماه رمضان امسال مرغ گرم و منجمد، گوشت گرم و منجمد، شکر، حبوبات، برنج، خرما و برخی اقلام پرمصرف عرضه می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه که به مناسبت ماه رمضان در شهرستان زاهدان گشایش می‌یابد مواد لبنی و اقلام عنوان شده با قیمت مصوب عرضه می‌شود.

معاون فرماندار زاهدان تصریح کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ماه رمضان از 11 تا 17 تیرماه جاری فعالیت خواهد کرد.

شهنوازی ادامه داد: یکی از اقدامات صورت گرفته برای طرح ضیافت امسال فراخوان تعاونی‌های مصرف کارگری و کارمندی است.

وی گفت: این تعاونی‌ها می‌توانند به هر میزان که گوشت و مرغ منجمد نیاز داشته باشند به صورت مستقیم از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهیه کرده و آن را در اختیار کارمندان خود با قیمت مصوب قرار دهند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار زاهدان تصریح کرد: حضور بازرسان ویژه طرح ضیافت ماه مبارک رمضان از دیگر اقدامات است و بازرسی و نظارت بر نمایشگاه‌ و بازار کالا در ماه رمضان شدت بیشتری خواهد یافت.

شهنوازی یادآور شد: همچنین گشت‌های سیار با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی استان بر کیفیت قیمت بازار نظارت مستقیم و روزانه خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: تلفن 124 رسیدگی به شکایات مردمی نیز در این ایام فعال خواهد بود لذا از شهروندان زاهدانی می‌خواهیم هرگونه شکایت و تخلفی را در این زمینه به اطلاع مسئولان برسانند.

این مقام مسئول گفت: امید می‌رود نمایشگاه‌ امسال بتواند از کیفیت لازم برخوردار بوده و رضایت مردم در ایام ماه مبارک رمضان جلب شود.

انتهای پیام/75002/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول