اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسکتبالیست آبیکی راهی دور دوم مسابقات جهانی شد

باقری بسکتبالیست آبیکی که تیم بسکتبال جوانان کشورمان را در مسابقات جهانی همراهی می‌کند، به همراه تیم ملی عازم مرحله دوم این رقابت‌ها شد.

بسکتبالیست آبیکی راهی دور دوم مسابقات جهانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید باقری به همراه تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در مرحله دوم این مسابقات در گروه E با تیم‌های اسپانیا، کرواسی، کانادا، لیتوانی و آرژانتین در یک گروه قرار دارد.

تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان امروز در نخستین دیدار خود در مرحله دوم رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جهان، به مصاف تیم اسپانیا می‌رود و در بازی‌های دوم و سوم خود به مصاف تیم‌های کرواسی و کانادا خواهد رفت.

سعید باقری بسکتبالیست آبیکی بدون شک با صعود تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان به مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان افتخاری بزرگ نصیب خود و جامعه ورزشی بسکتبال استان قزوین کرد.

این بسکتبالیست آبیکی که سال گذشته به همراه تیم تکماش قزوین جواز حضور در رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور را کسب کرده است، در دو سال اخیر دو عنوان قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا را به همراه تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است.

تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در سومین دیدار خود در مرحله گروهی، گرچه مقابل تیم جمهوری چک میزبان مسابقات با نتیجه 60 بر 50 تن به شکست داد، اما با توجه به پیروزی تیم لیتوانی مقابل آرژانتین، این تیم ایران بود که با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم چک به عنوان تیم سوم گروه خود، راهی دور دوم مسابقات قهرمانی جوانان جهان شد.

تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در روز نخست این رقابت‌ها موفق شده بود در یک دیدار حساس با نتیجه 81 بر 71 تیم پرقدرت آرژانتین را شکست دهد.

نکته با ارزش صعود تیم بسکتبال جوانان کشورمان، به جمع 12 تیم مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان در حالی صورت گرفت که این اتفاق برای نخستین بار برای تیم ملی رخ داد و این اتفاق بدون شک با ارزش است.

تیم بسکتبال جوانان کشورمان در دوره حضور قبلی خود در رقابت‌های قهرمانی جهان موفق شده بود عنوان‌های پانزدهم و شانزدهم جهان را کسب کند.

انتهای پیام/77004/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول