اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم خبر داد

محمدنژاد تنها ملی پوش ایثار قم در انتخابی مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم از حضور ملی پوش این تیم در ترکیب اصلی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در چارچوب رقابت‌های انتخابی جهان خبر داد.

محمدنژاد تنها ملی پوش ایثار قم در انتخابی مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر

علی خوشرفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: تنها ملی پوش تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های آسیایی محمد محمدنژاد است.

وی ادامه داد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در رده سنی جوانان برای نخستین بار به رقابت‌های آسیایی بسکتبال با ویلچر اعزام می‌شود، مسابقاتی که با حضور تیم‌های آسیایی به منظور شناخت سه تیم صعود کننده به رقابت‌های جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان انجام خواهد شد.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم اضافه کرد: محمدنژاد یکی از بازیکنان جوان و آینده‌دار استان قم در رشته بسکتبال با ویلچر و از استعدادهایی است که سال‌ها می‌تواند به عنوان بازیکنی قابل اتکاء در سطح اول بسکتبال با ویلچر کشور بدرخشد.

وی خاطرنشان کرد: برای حضور در مسابقات انتخابی بسکتبال با ویلچر جوانان جهان محمدنژاد به عنوان یکی از اعضای تیم ملی همراه با سایر ملی پوشان جوان تیم بسکتبال با ویلچر کشورمان روز دوشنبه راهی محل برگزاری این مسابقات شدند.

خوشرفتار با بیان اینکه از سوی مسئولان برگزاری مسابقات کشور تایلند به عنوان میزبان این بازی‌ها انتخاب شده است، اضافه کرد: به همین منظور 12 ملی پوش جوان تیم بسکتبال با ویلچر کشورمان برای حضور در رقابت‌های انتخابی جهان عازم تایلند شدند.

وی یادآور شد: در ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان بازیکنانی از استان‌های ایلام، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، فارس، قم، مرکزی و اصفهان حضور دارند.

خوشرفتار اضافه کرد: در تیم اعزامی به این رقابت‌ها حسن اسدیایی از ایلام، امید هادی اطهر از تهران، محمد اندایش از خراسان رضوی، مسلم رستم‌زاده از خوزستان، مرتضی ابراهیمی از زنجان، میلاد خردمند از فارس و محمد محمدنژاد از قم حضور دارند.

وی ابراز داشت: این در حالی است که محمد ساری‌، محمدحسن سیاری، ابوالفضل شیرین‌آبادی، مرتضی عابدی و میثم پارسا از مرکزی و علی کریمی از اصفهان دیگر بسکتبالیست‌های جوان تیم ملی هستند.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به کادر فنی تیم ملی هم اشاره کرد و افزود: این تیم با حضور محمدرضا دستیار به عنوان سرمربی، حبیب قربانلو به عنوان مربی و محمد پورمقدم به عنوان مربی بدن‌ساز برای کسب جواز حضور در رقابت‌های جهانی ترکیه، به مصاف حریفان در کشور تایلند خواهند رفت.

وی افزود: رقابت‌های جهانی جوانان شهریور ماه به میزبانی کشور ترکیه در شهر آدانا برگزار می‌شود و رقابت‌های مرحله انتخابی در تمام قاره‌ها به جز آسیا برگزار شده و هم‌اکنون 9 تیم از 12 تیم شرکت کننده در مسابقات جهانی مشخص شده‌اند.

خوشرفتار اظهار کرد: مسابقات انتخابی آسیا نیز با حضور تیم‌های ایران، استرالیا، ژاپن، مالزی و تایلند از امروز به مدت هشت روز تا بیست و هشتم خرداد ماه در شهر بانکوک برگزار می‌شود و سه تیم منتخب به جمع تیم‌های راه یافته به مسابقات جهانی، اضافه می‌شوند.

انتهای پیام/78002/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول