اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم عنوان کرد

درخشش بسکتبالیست معلول قمی در آغاز مسابقات آسیایی

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از درخشش بسکتبالیست معلول قمی در ترکیب تیم ملی کشورمان در آغاز رقابت‌های آسیایی خبر داد.

درخشش بسکتبالیست معلول قمی در آغاز مسابقات آسیایی

محمد پیروزمنش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: همانگونه که از قبل هم پیش بینی کرده بودیم تیم بسیار خوبی روانه کشور تایلند محل برگزاری مسابقات آسیایی بسکتبال با ویلچر جوانان و انتخابی مسابقات جهانی شده است.

وی ادامه داد: بسکتبال با ویلچر ایران از قدرت‌های بلامنازع آسیا است و متأسفانه چهار سال دوری از میادین بین‌المللی، آسیایی، جهان و پارالمپیک موجب خوشحالی رقبای ما در قاره آسیا و در سطح جهان شد و حالا باید نشان دهیم که جایگاه بسیار بالایی در این رشته داریم.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم ابراز کرد: بسکتبال با ویلچر کشورمان با داشتن تیم‌های ملی در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان از امسال میادین بسیار مهمی را پیش رو دارد و با برنامه ریزی دقیق و حساب شده می‌توان بار دیگر افتخارات گذشته را زنده کرد.

وی در ادامه به رقابت‌های آسیایی بسکتبال با ویلچر در کشور تایلند اشاره کرد و بیان داشت: در مسابقات آسیایی این رشته پنج تیم تایلند میزبان مسابقات، ایران، مالزی، ژاپن و استرالیا حضور دارند و در تلاش برای رسیدن به رقابت‌های جهانی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

پیروزمنش اضافه کرد: از بین این پنج تیم که بازی‌های خود را در مدت چهار روز به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند در نهایت سه تیم می‌تواند جواز حضور در مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی رده سنی جوانان جهان را به دست بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: ملی پوشان بسکتبال با ویلچر کشورمان بعد از چهار سال دوری از میادین برون مرزی در آغاز این رقابت‌ها غوغا کردند و با درخشش خود در دیدار تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان برابر استرالیا این تیم را در هم کوبیدند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تصریح کرد: در ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در این دوره از مسابقات آسیایی بازیکنان بسیار خوب و مستعدی حضور دارند که یکی از آنها محمد محمدنژاد ملی پوش ارزنده تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم است.

وی با بیان اینکه یکی از بازیکنان میدان ایران و استرالیا محمد محمدنژاد ملی پوشان قمی بوده است یادآور شد: ملی پوشان بسکتبال با ویلچر کشورمان در نخستین گام برابر تیم قدرتمند و مدعی استرالیا بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و توانستند این تیم را با ارائه یک بازی بسیار خوب و حساب شده با حساب 71 بر 42 شکست دهد و با روحیه‌ای خوب به مصاف تیم ژاپن برود.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول