اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی خبر داد

تشکیل 5 کمیته در کارگروه عفاف و حجاب آذربایجان غربی

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: پنج کمیته در کارگروه عفاف و حجاب دستگاه‌های مختلف آذربایجان غربی با برگزاری جلسات متعددی فعال شده‌اند.

تشکیل 5 کمیته در کارگروه عفاف و حجاب آذربایجان غربی

مریم دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اشاره به پیگیری انجام مصوبات جلسات کارگروه زنان و خانواده در آذربایجان غربی، اظهار داشت: پنج کمیته کارگروه عفاف و حجاب در دستگاه‌های مختلف آذربایجان غربی با برگزاری جلسات متعددی فعال شده‌اند.

وی با بیان اینکه پیگیری تمام مصوباتی که در جلسات کارگروه زنان و خانواده و در حضور استاندار آذربایجان غربی تصویب می‌شود برعهده اداره کل امور بانوان و خانواده است، تصریح کرد: پیگیری مصوبات مربوط به پارک بانوان و جداسازی اتاق کار خانم‌ها و آقایان در دستگاه‌های دولتی، از جمله این مصوبات در سال گذشته هستند که توسط اداره کل امور بانوان و خانواده استان در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم در این رابطه صورت گرفت.

دهقانی با اعلام اینکه در وظایف امور اجتماعی کمیته صیانت از حقوق شهروندی، کارگروه توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب نیز وجود دارد، افزود: سال گذشته با توجه به توصیه استاندار آذربایجان غربی، تشکیل این کارگروه را نیز دفتر امور بانوان استان برعهده گرفت و برگزار کرد.

وی هدف از برگزاری این کارگروه را تعمیق فرهنگ حجاب در جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: حجاب و عفاف باوری درونی است که در این کارگروه برای هم‌افزایی توان اجرایی دستگاه‌ها و در راستای نیل به اهداف آن، تصمیمات خوبی اتخاذ می‌شود.

دهقانی خاطرنشان کرد: به دنبال این تصمیم، پنج کمیته این کارگروه در استان فعال شد که با برگزاری جلسات متعددی در دستگاه‌های مختلف، مصوبات خوبی بدست آمد که پیگیری این مصوبات نیز از طریق دبیرخانه این کارگروه‌ها که داخل اداره کل امور بانوان و خانواده فعال شده است، صورت می‌گیرد.

وی از انجام فعالیت‌های ابتکاری ذیل برنامه تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب خبر داد و افزود: به طور مثال اهدای مقنعه و چادر به عنوان پوشش اسلامی، به بانوان شرکت‌کننده در یکی از همایش‌های برگزار شده در استان، از جمله فعالیت‌های ابتکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب است که با استقبال خوب شرکت‌کنندگان در این همایش نیز همراه بوده است.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول