اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران خبر داد

برخورد پلیس با رانندگان و سرنشینان بدحجاب خودروها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران، آلودگی صوتی، سگ‌گردانی، کشف حجاب توسط بانوان راننده و سرنشین خودرو را از جمله ناهنجاری‌های اجتماعی دانست که پلیس برابر قانون با آن برخورد می‌کند.

برخورد پلیس با رانندگان و سرنشینان بدحجاب خودروها

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس،  داوود قاسمیان گفت: با توجه به برگزاری انتخابات 24 خرداد و پایان سال تحصیلی و آغاز دور اول سفرهای تابستانی، طرح ویژه تابستانه پلیس راهور از 18 خرداد ماه در سراسر استان آغاز شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد امنیت و آرامش برای مردم و جلب رضایت‌مندی عمومی از پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور دانست و افزود: تقویت حضور موثر و هدفمند ماموران پلیس راهور در سطح خیابان‌ها و میادین اصلی شهرها، نقاط حادثه‌خیز و پیشگیری از ارتکاب به تخلفات رانندگی و حوادث رانندگی از اهداف دیگر این طرح است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران خاطرنشان کرد: در این طرح همچنین با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی برابر قانون برخورد می‌شود.

وی آلودگی صوتی، سگ‌گردانی، کشف حجاب توسط بانوان راننده و سرنشین خودرو را از جمله ناهنجاری‌های اجتماعی دانست که پلیس برابر قانون با آن برخورد می‌کند.

قاسمیان تصریح کرد: در این طرح پلیس با انجام تست سلامت از رانندگان وسایل نقلیه با استفاده از تجهیزات الکترونیکی تخلفات رانندگان را ثبت خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از اجرای مرحله دوم طرح تابستانه پلیس راهور از 17 مرداد ماه تا 31 شهریور ماه امسال خبر داد و افزود: این طرح تا پایان تابستان ادامه دارد.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول