اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی آذربایجان غربی:

دین‌ستیزی در رسانه‌های غربی محوری‌ترین مبحث در ضیافت اندیشه اساتید است

مدیر اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: در ضیافت اندیشه اساتید، موضوع‌های مختلفی مطرح می‌شود که یکی از محوری‌ترین موضوع‌ها، دلایل دین‌ستیزی در رسانه‌های غربی است.

دین‌ستیزی در رسانه‌های غربی محوری‌ترین مبحث در ضیافت اندیشه اساتید است

علیرضا جوهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خوی، اظهار داشت: طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی شمال  آذربایجان غربی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی امروز افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه 60 نفر از اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی شمال استان در این طرح شرکت کرده‌اند، ادامه داد: 11 نفر از این اساتید را خواهران تشکیل داده‌اند و بقیه اساتید برادر هستند.

جوهری با اشاره به پنج روزه بودن مدت برپایی کلاس‌های این طرح، گفت: در این طرح اساتید با مباحث و موضوع‌هایی مانند اندیشه سیاسی، عفاف و حجاب، معنویت‌های بدون دین و اسلام‌ستیزی در رسانه‌های غربی با تدریس اساتید مجرب و برجسته حوزه و دانشگاه آشنا می‌شوند.

مدیر اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی آذربایجان غربی در ارتباط با مباحث تدریسی اساتید در این دوره، بیان کرد: حجت‌الاسلام غلامرضا حسینی موضوع اندیشه سیاسی، حجت‌الاسلام سید احمد غفاری قره‌باغی مدرس حوزه و دانشگاه مباحث معنویت‌های بدون دین، حجت‌الاسلام منصور امامی مدرس حوزه و دانشگاه بحث اسلام‌ستیزی در رسانه‌های غربی و حجت‌الاسلام محمدمهدی ابراهیم‌پور رئیس مرکز حجاب ریحانةالنبی(س) کشور موضوع حجاب و عفاف را در این طرح برای اساتید شرکت‌کننده تبیین و تشریح می‌کنند.

وی از موثر واقع شدن اجرای چنین برنامه‌هایی اظهار امیدواری کرد و گفت: اجرای این قبیل برنامه‌ها در راستای بصیرت‌افزایی مخاطبان تداوم پیدا می‌کند.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول