اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران:

دانشگاه فرهنگیان نقطه عطفی در آموزش و پرورش است

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان نقطه عطفی در آموزش و پرورش کشور است.

دانشگاه فرهنگیان نقطه عطفی در آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی پیش از ظهر امروز در نشست ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه‌های علمیه و مراکز حوزوی در عرصه آموزش و منابع انسانی که در دبیرخانه ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در قم برگزار شد اظهار کرد: اصل بر این است که روحانیون و حوزویان به عنوان کارشناسان دین به آموزش و پرورش کمک کنند بنابراین تربیت این افراد باید در حوزه‌ها صورت بگیرد.

وی افزود: حوزه این آمادگی را دارد که نیروهای مورد نیاز برای آموزش دروس دینی در مدارس را تامین کند اما باید تضمینی برای جذب این افراد در آموزش و پرورش وجود داشته باشد.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه قرار است دوره‌های تکمیلی به منظور ورود معلمان به حوزه‌های علمیه برای معلمان برگزار شود عنوان داشت: دوره‌های رسمی این طرح به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شوند و دوره‌های پودمانی نیز وجود خواهند داشت.

وی تامین اساتید دانشگاه فرهنگیان را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: تشکیل این دانشگاه نقطه عطفی در بحث آموزش و پرورش کشور است.

حسینی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه برادران و خواهران می‌توانند اساتید و مربیان این مراکز را تامین کنند گفت: لازم است این اساتید حضوری موثر و حتی شبانه‌روزی در دانشگاه‌های فرهنگیان داشته باشند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به روش‌های گذشته آموزش و پرورش در تامین مربی در دانشگاه‌های تربیت معلم بیان داشت: دانشگاه فرهنگیان باید آن روش گذشته را با راهکارهای جدید احیا کند و ارتقا دهد.

انتهای پیام/78004/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول