اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال گلستان:

جوانان والیبالیست گلستانی با اقتدار به جمع 4 تیم برتر کشور راه یافتند

رئیس هیئت والیبال استان گلستان گفت: تیم والیبال گلستان که در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی کشور در کرج حضور دارد پس از چهار پیروزی پیایی به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

جوانان والیبالیست گلستانی با اقتدار به جمع 4 تیم برتر کشور راه یافتند

علی نورانی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این مسابقات از روز شنبه در سالن انقلاب اسلامی کرج آغاز شده است و 9 تیم برتر کشور در آن حضور دارد که با درخشش جوانان گلستانی ادامه دارد. 

وی تصریح کرد: تیم گلستان در بازی نخست حریف قدر خود یعنی آذربایجان‎غربی را با نتیجه سه بر یک شکست داد و بعد از آن نیز توانست به ترتیب بر تیم‎های قزوین، فارس و کرمان با نتایج سه بر یک، سه بر یک و سه بر صفر پیروز شود و به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه‎نهایی راه پیدا کند. 

3 بازیکن ملی‎پوشان گلستانی در اختیار تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان هستند

رئیس هیئت والیبال استان گلستان اذعان داشت: این پیروزِی‎ها در حالی به دست آمده که سه نفر از ملی‎پوشان گلستانی به نام‎های هادی سید نیازی، جواد حکمتی و شاهین شهروز در اختیار تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان هستند. 

نورانی خاطرنشان کرد: استان گلستان به قدری دارای استعداد ناب در رشته والیبال است که در همین مسابقات توان ارسال دو تیم در یک سطح از سوی هیئت استان وجود داشت لیکن مقررات بازی‎ها این اجازه را به ما نمی‎داد. 

والیبال گلستان می‎تواند قهرمانی خود را در سال گذشته تکرار کند

وی ادامه داد: تیم جوانان استان طی ماه‎های اردیبهشت و خرداد تمرینات فشرده‎ای را از زیر نظر کادر فنی و نظارت کمیته فنی هیئت استان که بالغ بر 30 جلسه تمرینی بوده به انجام رسانده است و در صورتی‎ که آمادگی بدنی بازیکنان تا پایان مسابقات حفظ شود از مدعیان قهرمانی به شمار می‎رود و می‎تواند قهرمانی خود را در سال گذشته تکرار کند. 

رئیس هیئت والیبال استان گلستان ابراز داشت: قهرمانی والیبالست‎های امید بانوان در منطقه چهار کشوری نیز از افتخاراتی است که در هفته قبل حاصل شد که طی آن تیم والیبال امیدهای بانوان توانست به مقام اول منطقه چهار کشور دست پیدا کند و تیم‎های خراسان‎جنوبی، خراسان‎رضوی، گیلان و مازندران به رتبه‎های بعدی اکتفا کردند و با کسب این مقام گلستان پس از سال‎ها به جمع 10 تیم برتر کشور در رده سنی امید بانوان راه پیدا کرد. 

رویارویی با تیم‎های تهران و یا توابع تهران محتمل‎تر از سایرین است

نورانی در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس در خصوص حریف احتمالی جوانان در مرحله نیمه نهایی، افزود: با توجه به نتایج غیر قابل پیش‎بینی که در گروه مقابل حاصل شد مشخص شدن حریف نیمه نهایی به نتایج روز پایانی دور مقدماتی موکول شده ولی رویارویی با تیم‎های تهران و یا توابع تهران محتمل‎تر از سایرین است. 

وی اضافه کرد:‌ فیکس بازی کردن «فرهاد قائمی» در تیم ملی آقایان و «مهسا صابری» در تیم ملی بانوان به راحتی عیار والیبال گلستان را مشخص می‎کند و نشان‎دهنده این موضوع است که این ورزش از چه جایگاهی در استان برخوردار است. 

برگزاری مسابقات قهرمانی منطقه‎ای کشور در سالن 9 دی گرگان رایگان است

رئیس هیئت والیبال استان گلستان تأکید کرد: برگزاری مسابقات قهرمانی منطقه‎ای کشور در سالن 9 دی گرگان از تاریخ 11 تیرماه لغایت 16 تیرماه نیز از برنامه‎های اجرایی پیشرو هیئت استان است که امید می‎رود با توجه به رایگان بودن تماشای این بازی‎ها تمام علاقمندان از سراسر استان برای تشویق تیم نوجوانان استان که متشکل از استعدادهای ناب هستند در سالن بازی‎ها حضور به هم رسانند. 

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول