اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری نزدیک و پرهیجان والیبال بانوان

تیم والیبال بانوان هنرمند کشور مغلوب منتخب تنکابن شد

در یک دیدار دوستانه برای حمایت از بیماران سرطانی تیم والیبال بانوان هنرمند ایران در مصافی جذاب برابر تیم منتخب بانوان تنکابن تن به شکست داد.

تیم والیبال بانوان هنرمند کشور مغلوب منتخب تنکابن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، تیم بانوان هنرمند کشور صبح امروز با استقبال جمعیت علاقمند به والیبال از بانوان غرب مازندران در یک مصاف نزدیک و پرهیجان با نتیجه سه بر صفر تن به شکست داد و مغلوب بانوان منتخب تنکابنی شدند.

در این دیدار در تیم میهمان شراره رخام، رابعه اسکوئی، آرام جعفری، لیلا بلوکات، فاطیما درستکار، فریبا ممدوح، نسرین آزمانی، مرجان صادقی، دنیا کتمان، آرزو حاج‌خلیل، عارفه نجف‌زاده و نسرین بدری با مربیگری خانم آرزو ممدوح به مصاف تیم منتخب تنکابن رفتند.

در تنکابن نیز وحیده شاهی، فاطمه حقانی، ناهید محرابی، سارا مروتی، مهرنوش کتولی، مهدیه حسین‌پور، زینب اشکانی، راضیه و مرضیه آرمویی، اعظم آرودیان، فریبا شاهپوری، کیمیا آبیاری، مهرناز نیک‌کار، هانیه داودی و شبنم بج‌کار به مربیگری بیتا شاهی و با سرپرستی ربابه شاه‌نظری بازی کردند.

تیم والیبال تنکابن با توجه به بهره‌گیری از بازیکنان برتر شهرهای تنکابن، سلمانشهر، نشتارود و خرم‌آباد به صورت تیم منتخب توانست تیم بانوان هنرمند کشور را در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 21، 25 بر 18، 25 بر 15 مغلوب کند که در این دیدار امر قضاوت برعهده زهرا قویدل و حوریه رضازاده بود.

این دیدار به همت موسسه محک حمایت بیماران سرطانی با همکاری هیئت والیبال و اداره ورزش و جوانان تنکابن برگزار شد و عواید آن نیز به این موسسه تعلق خواهد گرفت.

با توجه به اینکه در این روزها با برگزاری لیگ جهانی والیبال در شهرهای مختلف جهان از جمله ایران و با حضور خوب تیم ملی ایران در این رقابت‌ها تب والیبال نیز مانند فوتبال در کشورمان بالا گرفته و استقبال عمومی بانوان شهرهای غرب مازندران و تنکابن از این بازی زیبا و پرهیجان مشهود بود.

این امر نشان می‌دهد مسئولان با کار فرهنگی می‌توانند به میزان زیادی از اوقات فراغت اقشار مختلف به ویژه بانوان را در کنار امر پرداختن به ورزش و ارتقاء سلامت جامعه پر کرد.

انتهای پیام/86020/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول