اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم خبر داد

اعزام والیبالیست‌های معلول قمی به مسابقات پاراآسیایی

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از اعزام والیبالیست‌های معلول قمی به مسابقات پاراآسیایی جوانان خبر داد.

اعزام والیبالیست‌های معلول قمی به مسابقات پاراآسیایی

محمد پیروزمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که در ماه‌های اخیر موفقیت‌های ارزنده‌ای برای ورزش جانبازان و معلولین قم در حال شکل گرفتن و رقم خوردن است و این نشان از توانمندی بالای ورزشکاران جانباز و معلول دارد.

وی ادامه داد: ورزش جانبازان و معلولین قم توانمندی و ظرفیت بسیار بالایی دارد و درخشش ورزشکاران ما در رشته‌های والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، تنیس با ویلچر، شنا و چندین رشته ورزشی فعال در این هیئت نشان دهنده و اثبات کننده این موضوع است.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: خوشبختانه در چهار ماه قبل تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم توانست با اقتدار و شایستگی در میان تیم‌های مطرح حاضر در پیکارهای سوپر لیگ باشگاه‌های کشور عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی را از آن خود کند و افتخاری ارزشمند را برای ورزش جانبازان و معلولین قم به ارمغان بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که دو روز قبل نماینده شایسته ورزش جانبازان و معلولین قم در رشته بسکتبال با ویلچر یعنی محمد محمدنژاد توانست در همراهی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا بدرخشد و با این تیم قهرمان آسیا شود.

پیروزمنش تصریح کرد: موفقیت محمد محمدنژاد در مسابقات بسکتبال با ویلچر جوانان آسیا تنها به قهرمانی وی با تیم ملی ختم نشد بلکه این بازیکن ارزشمند در تیم ستارگان آسیا نیز قرار گرفت و با تیم ملی به مسابقات جهانی در ترکیه صعود کرد.

وی یادآور شد: بسکتبالیست جوان و آینده‌دار تیم ایثار قم در پیکارهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور در مردادماه سال‌جاری در کشور ترکیه نیز تیم ملی کشورمان را در رقابت‌هایی با 11 تیم مطرح حاضر در مرحله نهایی جهانی جوانان همراهی می‌کند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در ادامه به حضور دو والیبالیست معلول قمی در ترکیب تیم ملی والیبال نشسته جوانان کشورمان اشاره کرد و گفت: تیم ملی والیبال نشسته جوانان کشورمان نیز خود را برای حضور در مسابقات پاراآسیایی آماده می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های والیبال نشسته پاراآسیایی در رده سنی جوانان و با حضور تیم‌های برتر قاره کهن در آبان‌ماه سال‌جاری به میزبانی کشور مالزی برگزار می‌شود و از بین جوانان ارزنده والیبال نشسته قم شاهد حضور مرتضی جعفری و حسین گلستانی در تیم ملی جوانان هستیم.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول