اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم والیبال بانوان خراسان جنوبی خبر داد

پیروزی تیم والیبال بانوان خراسان جنوبی در مسابقات منطقه 4 کشور

سرپرست تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی گفت: تیم والیبال امید بانوان استان طی 3 بازی در مسابقات منطقه 4 کشور موفق به کسب 2 پیروزی ارزشمند شد.

پیروزی تیم والیبال بانوان خراسان جنوبی در مسابقات منطقه 4 کشور

زهرا محمدزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه مسابقات منطقه چهار کشور در گلستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: تیم والیبال امید خراسان جنوبی موفق شد، در این مسابقات دو حریف خود را از میان بردارد.

وی با اشاره به حضور تیم والیبال امید استان‌های خراسان رضوی، گلستان، مازندران، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و گرگان در مسابقات منطقه چهار کشور اذعان داشت: این مسابقات از 29 خردادماه سال جاری آغاز و تا چهارم تیرماه جاری ادامه دارد.

اعزام 11 والیبالیست بانوان به مسابقات منطقه چهار کشور

سرپرست تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی با اشاره به اعضای تیم والیبال بانوان خراسان جنوبی یادآور شد: اعضای اعزامی به این مسابقات مهلا غزنوی، شقایق لاله، مرضیه پیروز، فاطمه ابراهیمی، فاطمه سبزواری، مریم ولایتی‌نسب، محبوبه قشقایی، ناهید نوفرستی، افسانه چرم‌پیشه، نرگس حسن‌زاده و مهسا کدخدا هستند.

محمدزاده با بیان اینکه تیم والیبال خراسان جنوبی در نخستین بازی خود توانست با شایستگی تمام در گیم‌های دوم و سوم با نتیجه‌های 25 بر 18 و 27 بر 25 بر تیم گیلان پیروز شود، افزود: تیم والیبال استان موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم گیلان را از دور رقابت حذف کند.

وی از شکست تیم والیبال خراسان جنوبی در مقابل گلستان خبر داد و تصریح کرد: تیم والیبال بانوان امید خراسان جنوبی در دومین بازی خود مقابل گلستان با نتایج 25 بر 22، 25 بر 20 و  26 بر 24 در گیم‌های اول، دوم و سوم نتیجه را به حریف واگذار کرد. 

پیروزی تیم والیبال امروز مقابل مازندران

سرپرست تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی تیم‌های حاضر در مسابقات منطقه چهار کشور را قدر دانست و متذکر شد: تیم والیبال امید بانوان استان امروز در بازی خود مقابل تیم مازندران سه بر صفر حریف را از پیش‌رو برداشت.

محمدزاده با اشاره به روند این بازی اضافه کرد: تیم والیبال بانوان خراسان جنوبی در گیم نخست این بازی با نتیجه 25 بر 23 بر تیم مازندران غلبه و در گیم‌های دوم و سوم نیز با نتایج 25 بر 13 و 25 بر 17 توانست پیروز میدان شود.

وی از برگزاری آخرین بازی تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی در مقابل خراسان رضوی در تاریخ دو تیرماه جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: تیم والیبال استان در صورت پیروزی به عنوان تیم دوم از منطقه چهار کشور به مرحله کشوری این مسابقات راه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/69014/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول