اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اول تیر ماه

مسابقات والیبال بانوان منطقه 5 کشور در اراک برگزار می‌شود

مسئول ورزش امور بانوان اداره ورزش و جوانان اراک از برگزاری مسابقات والیبال بانوان منطقه پنج کشور به میزبانی اراک خبر داد.

مسابقات والیبال بانوان منطقه 5 کشور در اراک برگزار می‌شود

مهین علی‌بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این مسابقات اول تیر ماه امسال در رده سنی امید به میزبانی شهرستان اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقات والیبال بانوان منطقه پنج کشور با حضور تیم‌هایی از استان‌های مرکزی، تهران، قم، توابع تهران، البرز و سمنان برگزار می‌شود که طی آن 100 ورزشکار با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مسئول ورزش امور بانوان اداره ورزش و جوانان اراک با بیان اینکه این رقابت‌ها به مدت شش روز در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد برگزار می‌شود، گفت: تیم استان مرکزی هم‌اکنون در حال آماده‌سازی خود به منظور حضوری قدرتمند در این دوره از رقابت‌ها است.

علی‌بخشی خاطر نشان ساخت: مشکلی برای میزبانی این رقابت‌ها وجود ندارد و امیدواریم بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها باشیم.

وی همچنین از اعزام تیم استان به مسابقات کشوری خبر داد و گفت: مسابقات المپیاد کشور 28 خرداد ماه جاری در تهران برگزار می‌شود که یک تیم از استان مرکزی به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد.

مسئول ورزش امور بانوان اداره ورزش و جوانان اراک در ادامه از برگزاری مسابقات انتخابی دارت استان خبر داد و گفت: مسابقات انتخابی دارت اواخر هفته جاری در اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/87005/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول