اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اندیشه نوجوان والیبالیست قزوین

کسب عنوان بهترین مدافع والیبال جهان سرک می‌کشد

بدون شک این روزها در اندیشه سهند الله‌وردیان نوجوان والیبالیست استان قزوین، کسب عنوان بهترین مدافع جهان سرک می‌کشد.

کسب عنوان بهترین مدافع والیبال جهان سرک می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سهند الله‌وردیان والیبالیست شایسته قزوینی این روزها در حالی به همراه تیم ملی نوجوانان کشورمان عازم مکزیک محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی والیبال جهان شده است که به طور حتمی این ورزشکار ارزنده استان به فکر این است که بتواند بهترین عملکرد را از خود در این مسابقات به نمایش بگذارد.

این نوجوان والیبالیست استان که سال گذشته به همراه تیم ملی نوجوانان کشورمان بر سکوی قهرمانی قاره کهن آسیا ایستاد و با ارائه نمایش درخشان خود از سوی مسئولان برگزاری مسابقات عنوان بهترین مدافع روی تور آسیا را در حضور بازیکنان مطرح و سرشناس کشورهای شرقی آسیا از جمله ژاپن، چین و کره جنوبی به دست آورد، در فکر این است که این بار در رقابت‌های معتبر جهانی یک‌بار دیگر شایستگی‌های خود را در مقابل والیبالیست‌های سرشناس کشورهای مطرح اروپایی به نمایش بگذارد.

الله‌وردیان که سال گذشته به همراه تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان عنوان قهرمانی قاره آسیا را به دست آورد، این روزها با تشخیص کادر فنی در اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال کشورمان در آنکارا به سر می‌برد.

تیم ملی نوجوانان والیبال کشورمان که هفته گذشته اردوی آماده‌سازی خود را به منظور حضوری قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی جهان به مدت شش روز در کشور ترکیه برگزار کرده بود، چهار دیدار تدارکاتی را مقابل این کشور اروپایی برگزار کرد که در نهایت با درخشش ملی پوشان کشورمان از جمله سهند الله‌وردیان با سه پیروزی و یک شکست نزدیک مقابل این تیم، با روحیه‌ای بالا عازم مسابقات جهانی مکزیک شد.

سهند الله‌وردیان والیبالیست خوش آتیه استان قزوین در کنار محمد‌امین حیدری، هادی سید‌نیازی، محمد دلیری، شاهین شهروز، اکبر ولایی، فردین قلعه‌وند، محسن باقریان، معین معینی‌فرد، جواد حکمتی، میلاد حمیدی، محمدجواد معنوی‌نژاد، سید مهدی حسینی‌ایمنی، رحمان تقی‌زاده و محمدرضا عوض‌پورگیلارکشی، اعضای تیم والیبال نوجوانان کشورمان را در جریان مسابقات جهانی تشکیل می‌دهند.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان از فردا تا 16 تیر ماه به میزبانی مکزیک برگزار می‌شود و تیم والیبال نوجوانان ایران به عنوان تیم قهرمان قاره آسیا در این رقابت‌ها به مصاف رقیبان خود خواهد رفت.

انتهای پیام/77004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول