اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم والیبال بانوان قم:

بانوان والیبالیست قم امیدوار به قهرمانی کشور هستند

سرمربی تیم والیبال بانوان قم از امید و انگیزه بالای تیمش برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های والیبال امید بانوان کشور خبر داد.

بانوان والیبالیست قم امیدوار به قهرمانی کشور هستند

سعیده سادات خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: تیم والیبال بانوان قم در رده سنی امید با هدف کسب عنوان ارزشمند در جدال با تیم‌های شرکت کننده در مسابقات امیدهای کشور تمرینات خوبی برگزار کرده و با آمادگی کامل به میدان می‌رود.

وی ادامه داد: با توجه به مشخص بودن زمان و مکان برگزاری پیکارهای والیبال قهرمانی کشور زمان‌بندی مناسبی برای برگزاری تمرینات انجام داده بودیم و با شناخت برترین‌های حال حاضر والیبال قم در رده سنی امید تمرینات خوبی برای حضور آماده در این رقابت‌ها انجام داده‌ایم.

سرمربی تیم والیبال بانوان امید قم اضافه کرد: سه سال قبل تیمی متشکل از بازیکنان نخبه شناخته شده از دوره‌های استعدادیابی والیبال دختران قم در قالب تیم رده سنی نوجوانان به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام کردیم و توانستیم در جمع چهار تیم برتر کشور قرار بگیریم.

وی یادآور شد: آن تیم حتی به مرحله نیمه نهایی رسید و شانس بسیار بالایی برای صعود به دیدار نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی امیدهای دختران کشور داشت که این مهم محقق نشد اما واقعا نشان دادیم که قم در والیبال دختران و بانوان چه توانمندی بالایی دارد.

خلیلی تاکید کرد: حالا بازیکنان همان تیم به رده سنی بالاتر یعنی رده امید آمده‌اند و از مدت‌ها قبل در تمرینات آماده‌سازی کنار هم حضور دارند، شرایط تمرینی آنها خوب بوده و آنچه را که کادر فنی برای حضور موفق در پیکارهای قهرمانی کشور انتظار داشته به خوبی نشان داده‌اند.

وی ادامه داد: این نفرات بسیار پرامید و با انگیزه راهی رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی امید بانوان کشور شده‌اند و قصد دارند در جدال با همه حریفان شرکت کننده در این رقابت‌ها نشان دهند که می‌توانند موفقیت سه سال قبل را یک بار دیگر حتی با کسب عنوانی ارزشمندتر تکرار کنند.

سرمربی تیم والیبال بانوان امید قم اضافه کرد: تیم والیبال بانوان قم یکی از تیم‌های شرکت کننده در گروه پنجم مرحله مقدماتی رقابت‌های سال جاری والیبال امیدهای کشور است و در این گروه باید بازی‌های سختی با تیم‌های مطرح تهران، مرکزی و البرز انجام دهد.

وی یاد‌آور شد: البته قرار بود بازی‌های این گروه با شرکت هشت تیم در اراک برگزار شود اما برخی تیم‌ها در آخرین لحظات از حضور در بازی‌ها انصراف داده‌اند و بازی‌هایی که قرار بود یک هفته به طول بیانجامد، در مدت دو روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول