اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والیبال بانوان امیدهای کشور

والیبالیست‌های قم گام نخست را لرزان برداشتند

تیم والیبال بانوان امید قم در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی پیکارهای قهرمانی کشور برابر تهران نتیجه را واگذار کرد.

والیبالیست‌های قم گام نخست را لرزان برداشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین تیم اعزامی به نمایندگی از هیئت والیبال استان قم به پیکارهای قهرمانی کشور این رشته در سال جاری، تیم بانوان رده سنی امید قم است که در آغاز بازی‌های خود برابر یکی از مدعیان قهرمانی شکست خورد.

با برنامه‌ریزی فدراسیون والیبال، مسابقات قهرمانی امید‌های والیبال بانوان کشور در گروه‌های مختلف مقدماتی به صورت همزمان آغاز شد تا تیم‌های حاضر در مرحله گروهی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار کرده و تیم‌های مدعی قهرمانی از گروه‌های مختلف برای حضور در مرحله نهایی مشخص شوند.

در این میان تیم والیبال بانوان امید قم نیز که برای برگزاری بازی‌های خود در مرحله گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی امیدهای بانوان کشور راهی اراک شده است، در جدال با دیگر رقبای خود برای صعود به مرحله نهایی رقابت‌ها به میدان می‌رود.

تیم‌های حاضر در پیکارهای والیبال قهرمانی رده سنی امیدهای کشور در قالب مناطق مختلف پیکار می‌کنند و در پایان از هر منطقه یا گروه دو تیم جواز حضور در مرحله دوم را کسب کردند تا این پیکارها برای تعیین قهرمان مرحله نخست مقدماتی را پشت سر بگذارد.

بر همین اساس در بازی‌های مرحله مقدماتی تیم والیبال رده سنی بانوان امید قم در گروهی سخت و دشوار کار خود را آغاز کرد و در نخستین گام برابر تیم قدرتمند و یکی از مدعیان قهرمانی این دوره یعنی تهران بازی کرد.

این تیم با ترکیب جوانانی مستعد و آینده‌دار از بین بانوان والیبالیست قم در تلاش برای دفاع از نام و اعتبار والیبال قم در این رقابت‌ها در گروه پنجم مرحله مقدماتی به مصاف تهران رفت و در حالی که جدال سختی در راه کسب نتیجه دلخواه از این بازی داشت، نتوانست از حریف امتیاز بگیرد.

اما این پایان کار نیست و تیم والیبال بانوان امید قم در دو دیدار بعدی با تیم‌های البرز و مرکزی میزبان بازی‌های این مرحله با تمام توان با استفاده از دانش مربی سابق تیم ملی یعنی سعیده سادات خلیلی به میدان می‌رود تا شانس خود را به عنوان یکی از دو تیم برتر این گروه برای صعود به مرحله بعد بیازماید.

در این دوره از مسابقات فاطمه لک،‌ هانیه محمدی، زینب موسوی، الهام رحیمی، زهرا صالحی، زینب ده‌پرور، مریم عابدین‌زاده، مهسا عمرانی، فاطمه مقدم، زهرا زیادی، آتنا نیایش و زهرا نیازی نفرات تیم اعزامی رده سنی امید قم را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/78002/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول