اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین خبر داد

اعزام بیش از 4 هزار مبلغ در سال گذشته به سراسر قزوین

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: سال گذشته 4 هزار و ۴۵۰ مبلغ به سراسر استان قزوین اعزام شدند.

اعزام بیش از 4 هزار مبلغ در سال گذشته به سراسر قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی اظهار داشت: اقدامات اصلی سازمان تبلیغات اسلامی پیرامون سه محور نظارت، هدایت و حمایت مجموعه‌ها صورت می‌گیرد.

نعمت‌اللهی افزود: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی نیاز به ساماندهی ظرفیت‌های دینی و فرهنگی در کشور احساس می‌شد و از آنجا که برخی فرهنگ‌های اصیل دینی مورد غفلت واقع شده بود، تشکیلاتی به نام شورای تبلیغات تأسیس شد و بعدها نام سازمان تبلیغات اسلامی به خود گرفت.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های این سازمان در خصوص پر کردن اوقات فراغت، توجه به نیازهای جامعه و ارتباط برقرار کردن با نسل جوان و نوجوان است.

این مسئول با اشاره به اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در 25 شهر و 100 روستای استان، بیان کرد: در مجموع 120 هسته فرهنگی و 100 بوستان کودک و نوجوان در استان موجود است که برنامه‌های آن با 220 مربی پوشش داده می‌شود.

نعمت‌اللهی تصریح کرد: ورود در فضای آی تی و وب برای هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های قرآنی در دستور کار این سازمان قرار داشته و کلاس‌های شبهه‌شناسی نیز برای جوانان برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، سازماندهی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی مردمی، تأسیس مراکز اطلاع‌رسانی تخصصی و اعزام مبلغ به داخل و خارج از کشور از جمله وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است.

انتهای پیام/2667/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول