به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین، حجتالاسلام علی نعمتاللهی اظهار داشت: اقدامات اصلی سازمان تبلیغات اسلامی پیرامون سه محور نظارت، هدایت و حمایت مجموعهها صورت میگیرد.
نعمتاللهی افزود: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی نیاز به ساماندهی ظرفیتهای دینی و فرهنگی در کشور احساس میشد و از آنجا که برخی فرهنگهای اصیل دینی مورد غفلت واقع شده بود، تشکیلاتی به نام شورای تبلیغات تأسیس شد و بعدها نام سازمان تبلیغات اسلامی به خود گرفت.
وی ادامه داد: یکی از ویژگیهای این سازمان در خصوص پر کردن اوقات فراغت، توجه به نیازهای جامعه و ارتباط برقرار کردن با نسل جوان و نوجوان است.
این مسئول با اشاره به اجرای برنامههای اوقات فراغت در 25 شهر و 100 روستای استان، بیان کرد: در مجموع 120 هسته فرهنگی و 100 بوستان کودک و نوجوان در استان موجود است که برنامههای آن با 220 مربی پوشش داده میشود.
نعمتاللهی تصریح کرد: ورود در فضای آی تی و وب برای هیئتهای مذهبی و تشکلهای قرآنی در دستور کار این سازمان قرار داشته و کلاسهای شبههشناسی نیز برای جوانان برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: سیاستگذاری، برنامهریزی، سازماندهی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی مردمی، تأسیس مراکز اطلاعرسانی تخصصی و اعزام مبلغ به داخل و خارج از کشور از جمله وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است.
انتهای پیام/2667/ح/ظ1004