اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی کوهرنگ خبر داد

صرف 396 میلیون ریال برای آموزش مددجویان در کوهرنگ

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کوهرنگ گفت: در یک سال اخیر بیش از 396 میلیون ریال در سر فصل‌های آموزشی خانواده‌های مددجو هزینه شده است.

صرف 396 میلیون ریال برای آموزش مددجویان در کوهرنگ

فریدون فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در یک سال گذشته بیش از 396 میلیون ریال در سر فصل‌های آموزشی خانواده‌های مددجو هزینه شده است.

وی افزود: این مبلغ به منظور آموزش دانش آموزان، دانشجویان و امور تربیتی و فرهنگی خانواده‌ها صرف شده است. 

فاضلی ادامه داد: همچنین بر اساس تفاهمنامه همکاری این نهاد با اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان کوهرنگ همزمان با فصل تابستان کلاس‌های آموزشی اوقات فراغت برای دانش‌آموزان این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کوهرنگ از صرف 2 میلیارد ریال برای درمان و تغذیه کودکان این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 2 میلیارد ریال خدمات بهداشتی درمانی و بن تغذیه به کودکان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه این خدمات به کودکانی که دارای سوء تغذیه هستند و یا نیاز به درمان دارند اعطا شده است، گفت: بیش از 100 نفر در سرفصل‌های درمان و خدمات بیمه از حمایت این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

فاضلی گفت: از آنجاییکه بیماران صعب‌العلاج و تحت حمایت این نهاد نیازمند کمک بیشتر هستند برای جذب بیش از پیش کمک خیران و حامیان نیازمندان برنامه‌ریزی می‌شود.

انتهای پیام/68001/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول