اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری آذربایجان غربی:

قوه قضائیه تکیه‌گاه افراد بی‌پناه است

رئیس دادگستری آذربایجان غربی گفت: قوه قضائیه در ایران اسلامی به منزله تکیه‌گاه ملت به ویژه افراد ستم‌دیده عمل می‌کند.

قوه قضائیه تکیه‌گاه افراد بی‌پناه است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، توکل حیدری صبح امروز در آئین گرامیداشت هفته قوه قضائیه و معرفی قضات نمونه، که در سالن اجتماعات دادگستری این استان برپا شد، اظهار داشت: قوه قضائیه یکی از قوای تصمیم‌گیرنده و رکن رکین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، به طوری که در طول سه دهه گذشته در راستای حمایت از اقشار مختلف جامعه توفیق‌های زیادی داشته است.

وی افزود: برای اینکه امنیت و آسایش در جامعه اسلامی برقرار شود، اقشار مختلفی اعم از فرماندهی انتظامی، دادگستری و .. در حال فعالیت هستند که با وجود اهمیت مشاغل‌شان در گمنامی خدمت می‌کنند.

وی اسلام جباری را به عنوان قاضی نمونه استان معرفی کرد و افزود: رسیدگی به وضعیت زندانیان و خانواده آنها، مردم‌داری، تکریم ارباب رجوع، تلاش برای تامین امنیت و آسایش شهروندان از ویژگی‌های یک خدمتگذار نمونه و موفق است.

رئیس دادگستری آذربایجان غربی با اظهار به اینکه احساس مسئولیت مورد انتظار در بین اغلب قضات و کارکنان دادگستری وجود دارد، خاطرنشان کرد: کسانی که در سیستم قضایی کشورمان فعالیت می‌کنند، شغل خود را به منزله عبادت تلقی کرده و از انجام هیچ اقدامی در راستای اقامه عدالت فروگذار نیستند.

حیدری فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به تلاش‌گران این عرصه تبریک گفت و افزود: این هفته فرصت مغتنمی در راستای تبیین اهداف، برنامه‌ها و اقدامات دادگستری است.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول