اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ولادت امام زمان (عج)

سالن ورزشی دادگستری در گرگان افتتاح می‎شود

رئیس کل دادگستری استان گلستان از افتتاح سالن ورزشی همزمان با ولادت امام زمان (عج) در شهرستان گرگان خبر داد.

سالن ورزشی دادگستری در گرگان افتتاح می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احمد فاضلیان ظهر امروز در جشن بزرگ آفتاب عدالت در گرگان اظهار داشت: بهره‎برداری از این سالن ورزشی 300 میلیون تومان هزینه در برداشته است و تلاش شده تا بهترین امکانات برای ارتقای سلامت روح و روان کارکنان فراهم شود.

وی در خصوص اهداف تشکیلات اداری برای رسیدن به موفقیت تصریح کرد: در یک سازمان و تشکیلات برای اینکه بتوانیم به اهداف و آرمان‎های موردنظر دست پیدا کنیم باید سه مؤلفه «شناسایی نیازها و ضرورت‎ها»، «شناسایی مسئولیت‎ها و تکلیف»، «شناسایی آسیب‎ها و تهدیدها» در دستورکار جدی قرار بگیرد. 

وحدت و همدلی در یک مجموعه می‎تواند معجزه‌آفرین باشد

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به گلستان بیان داشت: نتیجه بزرگی که از این سفر برای گلستان به وجود آمد، نمایش قدرت و توان مدیریت، نظم و انضباط اداری و تعامل گسترده در برگزاری سفر بود.

فاضلیان با تأکید بر اینکه وحدت و همدلی در یک مجموعه می‎تواند معجزه‌آفرین باشد، متذکر شد: باید در تمام لحظات احساس قشنگ وحدت حکمفرما باشد، چراکه این مهم یکی از نیازهای ضروری برای ارتقای تشکیلات است.

وی افزود: هر موفقیتی که حاصل می‎شود باید به این نکته توجه داشت که بدون لطف و عنایت الهی هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود، اگر بهترین برنامه‎ریزی و عوامل پای کار باشند، اما لطف الهی نباشد، یقیناً موفقیت حاصل نخواهد شد. 

تکلیف همه خدمتگزاران نظام اسلامی تقویت روحیه خدمتگزاری است

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه انسان‎های وارسته و متقی درون تشکیلات بسیار زیاد است، ابراز داشت: نیروهای متعهد و متخصص سبب ظهور و بروز نقاط قوت می‎شوند و زمینه به چشم آمدن نقاط منفی را کمرنگ می‎کنند که باید برای رفع نقایص تلاش جدی شود.

فاضلیان با تأکید بر اینکه کار باید برای رضای خدا و خدمت به مردم برای حل مشکلات باشد، اذعان کرد: تکلیف همه خدمتگزاران نظام اسلامی این است که روحیه خدمتگزاری را در خود تقویت کنند، باید به معنای واقعی کلمه، مردم را ولی نعمت خود بدانیم.

وی افزود: تقویت روحیه خدمتگزاری و احترام به مردم یکی از ضروریات مهم است که ما به این سرمایه ارزشمند به شدت نیازمندیم. 

ریشه چاپلوسی در دو عامل ترس و طمع وجود دارد

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه چاپلوسی و تملق در نظام اداری بسیار خطرناک است، یادآور شد: ریشه چاپلوسی در دو عامل ترس و طمع وجود دارد و افراد ترسو برای اینکه به پست و مقامی دست پیدا کنند، همواره برخلاف واقعیت، مطالبی عنوان کرده تا نردبان ترقی خود را استوار سازند.

فاضلیان در پایان با بیان اینکه مسئولیت‎ها موقتی است، خاطرنشان کرد: هیچ کسی تا ابد بر پست و مسئولیتی باقی نمی‎ماند، بنابراین باید تا زمانی که در مسند مسئولیت قرار داریم رضای خدا و خدمت به مردم را یک افتخار ارزشمند بدانیم.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول