اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری دشتستان:

نفوذناپذیری قضات دشتستان از مهم‌ترین دلایل موفقیت دادگستری است

رئیس دادگستری دشتستان گفت: نفوذناپذیری قضات دشتستان از مهم‌ترین دلایل موفقیت دادگستری است.

نفوذناپذیری قضات دشتستان از مهم‌ترین دلایل موفقیت دادگستری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالکریم رستگار ظهر امروز در نشست کارکنان دادگستری و قضات دادگستری دشتستان با امام جمعه برازجان اظهار داشت: تأمین امنیت و آسایش شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه قضایی است و در این مسیر اقدامات شایسته‌ای صورت گرفته است.

وی افزود: در شش سال اخیر میزان وقوع جرم در دشتستان هر سال کاهش داشته و این امر با درایت قضات و سایر مسئولان محقق شده است.

رئیس دادگستری دشتستان خاطر نشان کرد: نفوذناپذیری قضات دشتستان از مهم‌ترین دلایل موفقیت دادگستری است و هیچ فرد یا مقام مسئولی نمی‌تواند بر روند کار قضات دشتستان تاثیرگذار باشد و قضات این شهرستان نفوذناپذیر هستند.

رستگار تصریح کرد: برخورد قاطع با مجرمان و افراد شرور و سابقه‌دار از مهم‌ترین برنامه‌های دادگستری دشتستان در راستای تامین امنیت پایدار در شهرستان است.

وی ابراز داشت: قضات دشتستان اهل پارتی‌بازی و رشوه نیستند و این برگ برنده قضات این شهرستان است.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان ادامه داد: شهرستان دشتستان یکی از امن‌ترین شهرستان‌های استان بوشهر است و میزان جرائم این شهرستان کمتر از سایر شهرستان‌های استان بوشهر است.

رستگار گفت: در واقع با تلاش شبانه‌روزی برای امنیت دشتستان تلاش می‌کنیم و تاکنون در این مسیر مشقت‌های زیادی کشیده‌ایم.

وی افزود: شورای تأمین شهرستان دشتستان و دستگاه قضایی برای حکمفرمایی امنیت در شهرستان دشتستان تلاش‌های زیادی داشته‌اند و باید از وضع موجود حراست کنیم تا دوباره شرایط قبل بر فضای شهرستان حاکم نشود.

رستگار بیان داشت: در سال‌های نه چندان‌ دور هیچ رضایتی از وضعیت امنیتی شهرستان دشتستان وجود نداشت و یکی از دغدغه‌های اساسی شورای تامین شهرستان و استان بود ولی به حول و قوه الهی به شرایط مطلوبی دست یافته‌ایم.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول