اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کانون‌های مساجد

طرح تابستانی اوقات فراغت در رودبار کرمان آغاز شد

طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در رودبار جنوب با حضور مسئولان 48 کانون فرهنگی هنری مساجد این شهرستان آغاز شد.

طرح تابستانی اوقات فراغت در رودبار کرمان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار جنوب، چهارشنبه‌شب و در افتتاحیه رسمی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت کانون‌های مساجد این شهرستان، مدیران مسئول کانون‌های فعال شهری و روستایی برای انعقاد تفاهمنامه همکاری با دبیرخانه حضور داشتند.

حجت‌الاسلام محمدرضا حسینی امام جمعه موقت شهرستان رودبار جنوب در ابتدای این مراسم با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و توصیه به استفاده از روزها و شب‌های این ماه مبارک، خواستار فعال‌تر شدن کانون‌ها و استفاده بهتر از مکان معنوی مساجد شد.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن گفت: باید برنامه‌های قرآنی در محیط مسجد به عنوان یک راهکار بازدارنده از خطا و اشتباه جوانان، رونق بیشتری داشته باشد.

حجت‌الاسلام مسعود راوند مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان نیز خواستار توجه مدیران کانون‌ها به ارتقای کیفی برنامه‌ها در کانون‌ها شد.

به گزارش فارس، شهرستان رودبار 48 کانون فرهنگی مسجد دارد و کمبود سرانه کانون‌ها در طرح اوقات فراغت و در طول سال از مهم‌ترین مشکلاتی بود که مدیران کانون‌های مساجد رودبار جنوب مطرح کردند.

مدیران کانون‌ها با گلایه از عدم همکاری سایر نهادها از محل بودجه‌های فرهنگی خواستار برطرف شدن این مشکل از طریق مدیران عالی استان شدند.

انتهای پیام/80002/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول