اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر:

مشگین‌شهر بعد از سرعین بیشترین گردشگر تابستانی را پذیرا است

فرماندار مشگین‌شهر گفت: بعد از شهر توریستی سرعین، مشگین‌شهر دومین شهر استان اردبیل است که در فصل تابستان میزبان میلیون‌ها گردشگر و مسافر داخلی و خارجی است.

مشگین‌شهر بعد از سرعین بیشترین گردشگر تابستانی را پذیرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: با توجه به جاذبه‌های متعدد تاریخی، طبیعی، آب‌های گرم متعدد و مناطق بکر و دلنشین همه ساله این شهرستان پذیرای میلیون‌ها گردشگر است که امیدواریم امسال نیز در طول تابستان و در دو مقطع سفرهای تابستانی بیش از 1.5 تا دو میلیون گردشگر داخلی و خارجی وارد این شهرستان شوند.

وی تصریح کرد: ‌این شهرستان بعد از سرعین قطب ورود گردشگران به ویژه بهره‌برداران از آب‌های گرم و معدنی است به طوریکه آب‌های گرم موجود در این شهرستان از شرایط و ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است که با بهره‌مندی از این ظرفیت می‌توان مسافران بیشماری را در این نقطه از کشورمان پذیرایی کرد.

عباداللهی خاطر نشان کرد: با هدف رفاه حال مسافران به ویژه فرهنگیان سه مرکز اقامتی مجهز ویژه فرهنگیان در سه نقطه شهر تدارک دیده شده و علاوه بر آن هتل‌ها و مراکز اقامتی و پذیرایی دیگر در این ایام آماده استقبال و پذیرایی از گردشگرانی هستند که به دامنه سبلان و ییلاقات خنک و دلنشین آن روی می‌آورند.

این مسئول با تاکید بر ضرورت توجه به نظافت عمومی در سطح شهر و مراکز گردشگری خواستار توجه بیشتر شهرداری به ورودی‌های شهر و مکان‌های اقامتی موقت شد.

وی اضافه کرد: با کمک بخش خصوصی کمپینگ‌هایی در کنار مجتمع‌های آب‌درمانی شابیل، قوتورسویی و قینرجه دایر شده که این خود می‌تواند بخشی از نگرانی مسافران و گردشگران را در کمبود فضای اقامتی و سرپوشیده برطرف کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار مشگین‌شهر همچنین خواستار بهسازی جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی به ویژه محورهای گردشگری و مسیرهای منتهی به آب‌های گرم معدنی در این شهرستان شد.

عباداللهی گفت: ‌در کنار این خدمات ما برای رفاه حال گردشگران اقدام به تهیه و توزیع نان پخته شده به روز در مناطق مختلف شهر و مکان‌های گردشگری می‌کنیم تا در این زمینه کمبودی احساس نشود.

وی بیشترین مقصد گردشگران ورودی به مشگین‌شهر را آب‌های گرم و جاذبه‌های دامنه سبلان و ییلاقات اعلام کرد و افزود: در این زمینه پیش‌بینی می‌شود بیشترین ظرفیت گردشگری در همین مکان‌ها تعبیه و طراحی شده باشد.

انتهای پیام/62003/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول