اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حرکت آرام تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات

تراکتورسازان در سرعین و ترکیه اردو می‌زنند/ تمدید قرارداد جواد کاظمیان

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز باسرمربی جدید خود دو اردوی تدارکاتی در سرعین و ترکیه برگزار خواهد کرد.

تراکتورسازان در سرعین و ترکیه اردو می‌زنند/ تمدید قرارداد جواد کاظمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد کاظمیان که در نیم فصل رقابت‌های فصل گذشته به تیم تراکتورسازی پیوست 5 گل در لیگ برتر و یک گل در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به ثمر رساند.

سرعت پائین تراکتورسازی در فصل نقل انتقالات

جذب دو بازیکن جدید به همراه تمدید قرارداد چند بازیکن، تنها حرکت تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات است. حامد لک و محسن دلیر بازیکنان جدید تیم تراکتورسازی تبریز هستند. مرتضی اسدی، حبیب گردانی، جواد کاظمیان و مسعود ابراهیم‌زاده نیز قرارداد خود را با تیم تراکتورسازی تمدید کردند.

تاکنون جدایی قاسم دهنوی، عقیل اعتمادی و مهدی ثابتی از تیم تراکتورسازی قطعی شده است؛ هرچند که شایعاتی نیز مبنی بر جدایی سید مهدی سید صالحی شنیده می‌شود.

همچنین مذاکره تراکتورسازی با محسن فروزان ادامه دارد تا در صورت توافق قرارداد خود را با این تیم تمدید کنند. حامد لک و محمدعلی رمضانی ( از تیم امید) دروازه‌بانان دوم و سوم تراکتورسازی خواهند بود.

تیم تراکتورسازی از روز یکشنبه تمرینات خود را زیرنظر مجید جلالی سرمربی جدید خود آغاز کرده است. 

تکمیل کادر مربیان تراکتورسازی تبریز

جلال چراغپور و غلامرضا باغ‌آبادی دستیاران اول و دوم مجید جلالی در تیم تراکتورسازی خواهند بود. مصطفی سفال‌منش، مربی دروازه‌بانان بوده و بدنسازی تیم تراکتورسازی برعهده خود جلالی خواهد بود.

کاظم محمودی، یعقوب وطنی دیگر دستیاران جلالی در تیم تراکتورسازی هستند. همچنین قرار است مجتبی خورشیدی، سرمربی فعلی تیم پاس همدان بعد از برگزاری بازی پلی‌آف با ذوب‌آهن اصفهان به کادر مربیان تیم تراکتورسازی اضافه شود. 

شنبه 25 خرداد نخستین اردوی تراکتورسازی تبریز

تراکتورسازی دو اردوی یک هفته‌ای را در سرعین و ترکیه برگزار خواهد کرد. اردوی اول این تیم روز شنبه 25 خرداد خواهد بود که به احتمال فراوان سرعین بوده و  اردوی ترکیه بعد از این اردو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60002/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول