اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دورود:

متولیان اصلی گردشگری، چشمان خود را به روی دریاچه گهر بسته‌اند

سرپرست فرمانداری شهرستان دورود گفت: اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان چشمان خود را به روی دریاچه گهر دورود بسته است.

متولیان اصلی گردشگری، چشمان خود را به روی دریاچه گهر بسته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، حسن احمدی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در دورود گفت: دریاچه گهر که در دامنه قله‎های سر به فلک کشیده اشترانکوه واقع شده است، نگینی در استان لرستان و غرب کشور است که متأسفانه این روزها مورد بی‎مهری برخی از دستگاه‎های مرتبط قرار گرفته است.

وی افزود: ابتدا باید از دستگاه‎هایی که در این خصوص تلاش‎های زیادی داشته‎اند تشکر کنم، به عنوان مثال محیط زیست، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و دستگاه‎های امنیتی برای رفع مشکلات این دریاچه به صورت بی وقفه تلاش کردند.

احمدی اظهار داشت: همگی واقف هستیم که این دریاچه قطب گردشگری استان لرستان است که علاقه‎مندان و گردشگران از سراسر ایران اسلامی و حتی خارج از آن کیلومترها مسافت را با خودرو و چندین ساعت پیاده‌روی را به جان خریده تا بتوانند از این موهبت الهی استفاده کنند.

سرپرست فرمانداری دورود خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از متولیان اصلی در این خصوص هنوز بازدیدی از این دریاچه نداشته‎اند و حتی تمایلی به حضور در جلساتی که به همین مناسبت در شهرستان دورود دایر شده بود، نداشته و در این جلسات شرکت نکرده‎اند.

وی افزود: در واقع مدیریت این مجموعه گردشگری و توریستی از صفر تا صد آن بر عهده اداره‎کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری است که طی سال‎های گذشته علی رقم تلاش‎هایی که مسئولان شهرستانی به خصوص اعضای شورای تأمین شهرستان دورود و اداره‎کل محیط زیست استان به عمل آورده‎اند، مابقی دستگاه‎ها وظیفه خود را انجام نداده‎اند.

حسن احمدی بیان داشت: در گذشته به مدیران مربوطه پیشنهاد شده بود که با توجه به اینکه این دریاچه در فصل گردشگری ده‎ها هزار گردشگر از دریاچه بازدید می‎کنند و یا در بعضی از زمان‎ها در طول یک روز بیش از 6 هزار نفر در کنار این دریاچه ساکن می‎شوند، می‏‎توان طی یک برنامه‎ریزی مناسب از این دریاچه به عنوان یک شهر فصلی یاد کنیم.

وی افزود: برای محقق شدن این موضوع باید هر دستگاهی مسئولیت خود را با ردیف‎های اعتباری مشخص داشته باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دورود اظهار داشت: به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان دورود و یک شهروند لرستانی که تعصب خاصی در این خصوص دارم از تمام ادارات و دستگاه‎های مرتبط تقاضا می‎کنم تا شرایط خدمتگزاری مهیا است، از انجام وظایف غافل نشویم.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول