اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسکتبالیست آبیکی به حضوری مقتدرانه در تیم ملی می‌اندیشد

تمرینات تیم بسکتبال جوانان کشورمان در حالی پیگیری می‌شود، که بسکتبالیست آبیکی به حضوری مقتدرانه در تیم ملی می‌اندیشد.

بسکتبالیست آبیکی به حضوری مقتدرانه در تیم ملی می‌اندیشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سعید باقری بسکتبالیست شایسته آبیکی که در حال حاضر در اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان حضور دارد، به طور حتم یکی از موفق‌ترین بسکتبالیست‌های چند سال اخیر استان قزوین بوده است.

کادر فنی تیم بسکتبال جوانان کشورمان در حالی باقری را به اردوی آماده‌سازی خود که از هفتم خرداد ماه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است، به اردو فراخوانده که این جوان شایسته آبیکی توانسته است به خوبی اعتماد و نظر کادر فنی را جلب کند.

باقری که سال گذشته در جریان رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور، با انجام بازی‌های درخشان خود یکی از مهره‌های قابل قبول تیم تکماش در صعود به سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور بود، این روزها در اردوی تیم ملی جوانان کشورمان نشان می‌دهد که به مرز پختگی رسیده است.

بدون شک اگر باقری بتواند انگیزه و به ویژه پشتکار خود را حفظ کند، به طور حتم می‌توان از این جوان آبیکی در سال‌های آتی در تیم ملی بسکتبال بزرگسالان کشورمان بیشتر شنید.

این بسکتبالیست آبیکی که سابقه قهرمانی با تیم ملی جوانان کشورمان در رقابت‌های بسکتبال قهرمانی غرب آسیا را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است، به طور حتم می‌تواند در آوردگاه‌های مهم‌‌تر نیز عصای دست مهران حاتمی و ابوالقاسم کیانی سرمربی و مربی تیم ملی بسکتبال کشورمان باشد.

اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در حالی در تهران در حال برگزاری است که کادر فنی در کنار سعید باقری، سجاد مشایخی ،حسین رحمتی،حامد بیگی،امیر مرتضوی، وحید دلیرذهان و صالح فروتن را نیز به تیم ملی فراخوانده است.

امیرحسین شاهین طبع، محمد یزدان‌پناه، سروش دهقانی، علی الله‌وری، کیوان رباعی، محمد یوسف‌وند، مهدی جعفری، محمد حسین‌پور، رسول مظفری، یاسین شریفی و بهنام یخچالی از جمله کسانی هستند که به اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان فرا خوانده شده‌اند.

تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان خود را برای حضوری مقتدرانه در رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جوانان جهان که تیر ماه سال جاری در چک برگزار می‌شود، آماده می‌کند، بدون شک این بهترین فرصت برای سعید باقری است که از این موقعیت به بهترین شکل استفاده کند و به نوعی عملکرد قابل قبولی را از خود به معرض نمایش بگذارد.

انتهای پیام/77004/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول